• Home
  • خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر

خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر

اجرای پسیو شبکه |خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر

شرکت پیشگام رایانه با تجربه ای بیش از 20 ساله و رزومه ای مناسب در نصب و راه اندازی و اجرای شبکه پسیو،‌ خدمات پسیو شبکه ، خدمات اکتیو شبکه و همچنین فروش تجهیزات ، با بهره مندی از متخصصین مجرب و با تجربه در حوزه پسیو شبکه کار، آماده خدمت رسانی به سازمانها و شرکت ها در تمامی مراحل مشاوره، طراحی، نصب و اجرای شبکه های اکتیو و پسیو و خدمات دهی پسیو شبکه میبا‌شد. خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر و اجرای پسیو شبکه به وسیله نیروی متخصص و آموزش دیده در این حوزه انجام می شود تا بالاترین کیفیت را به مشتریان گرامی ارائه دهیم. برای دریافت تعرفه و لیست قیمت خدمات پسیو شبکه کامپیوتر می توانید با پشتیبانی فروش پیشگام رایانه با تلفن 02157801000 تماس حاصل فرمایید.

کلیه خدمات passive و active شبکه در پیشگام رایانه با اصول و استانداردهای لازم انجام می شود. ما با استفاده از نیروی متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات پسیو و اکتیو شبکه های کامپیوتری و طراحی و اجرای پروژه های پسیو شبکه به شرکت ها و سازمان ها هستیم. ما سعی خود را بر آن داشته ایم تا تعرفه و لیست قیمت خدمات passive شبکه را تا حد معقولی پایین نگه داریم. در صورت نیاز به خدمات شبکه پسیو می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.

پسیو و اکتیو شبکه


شبکه های کامپیوتری دارای تجهیزات گوناگونی هستند که هر کدام وظیفه مشخصی را بر عهده دارند. به طور کلی این تجهیزات به دو دسته کلی passive و active دسته بندی می شوند. تجهیزات پسیو شبکه در واقع کابل کشی و ستون فقرات شبکه را برای ارتباط تشکیل میدهند. برخی از تجهیزات passive شبکه شامل انواع کابل و سوکت شبکه می شود. تجهیزات اکتیو شبکه کار تولید سیگنال های شبکه و مسیر دهی آن ها را بر عهده دارند. برخی از تجهیزات active شبکه شامل سوئیچ شبکه، هاب، روتر، مودم، سرور، فایروال، کارت شبکه می شود.


شرکت خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر با این تجهیزات به صورت سخت افزاری و نرم افزاری سر و کار دارد. در مرحه اول کار نصب و راه اندازی تجهیزات انجام می شود و در مرحله بعد کار پشتیبانی شبکه به صورت مستمر انجام می شود. می توانید برای دریافت تعرفه و لیست قیمت خدمات پسیو و اکتیو شبکه کامپیوتر و قیمت پشتیبانی شبکه کامپیوتری با ما تماس حاصل فرمایید.


مراحل اجرای پسیو شبکه در پیشگام رایانه

بازدید رایگان از محل

مشاوره و ارائه راهکار جهت آگهی کارفرما از استاندارد های روز

مستند سازی نیاز ها و تهیه نقشه شبکه پسیو

اعلام هزینه های مرتبط با تجهیزات و اجرت خدمات پسیو

انعقاد قرارداد نصب و راه اندازی شبکه

پیاده سازی و اجرای شبکه

تست و تحلیل شبکه

آموزش و ارائه مستندات

بهره بردای

پشتیبانی و نگهداری شبکه


قیمت زیر ساخت شبکه و خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری به عوامل متفاوتی بستگی دارد. گستردگی و نوع شبکه پسیو و تعداد نودها در نصب شبکه در هزینه خدمات دهی پسیو شبکه تاثیرگذار است. ابعاد محل و تعداد تجهیزات و مسیرهای کابل کشی در لیست تعرفه قیمت خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری نقش مهمی دارد. حجم کابل کشی، استفاده از ترانک، داکت کشی، کنده کاری، نصب و آرایش رک ها و سرور، نصب نودها و پریزها، نصب دوربین ها، سنسورها و سیستم های اعلام و تست های تجهیزات پسیو همگی در قیمت خدمات دخیل هستند. شما می توانید برای دریافت مشاوره و یا لیست قیمت خدمات پسیو شبکه با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.

خدمات ما در زمینه نصب و راه اندازی شبکه پسیو

شرکت پیشگام رایانه با پشتوانه ای محکم از رضایتمندی مشتریان و با تکیه بر دانش متخصصان خود ، خدمات پسیو شبکه را در زمینه های زیر ارائه می‌نماید

خدمات پسیو شبکه

طراحی کامل پروژه شامل نقشه ترانکینگ و سینی گذاری، مسیر کابل کشی طبقات، وضعیت قرارگیری نودها . راه اندازی شبکه های کابلی و فیبر نوری داخلی و خارجی

راه اندازی شبکه های بیسیم و WI-FI

انواع کابل کشی، شامل : کابل برق،کابل تلفن، کابل های شبکه با استانداردهای روز .

نصب ترانک ،‌داکت ، سینی و یا لدر با رعایت ظرافت، دقت و استاندارد های لازم .

اجرای اتاق سرور و دیتا سنتر شامل: کف پوش و سقف، سیستم تهویه، اطفاء حریق و .

انواع کابل کشی های فیبر نوری، اجرای فیوژن، نصب پچ پنل فیبر و .

طراحی و اجرای سیستم برق اضطراری و UPS

اجرای دکل‌های مهاری جهت اجرای لینک های ارتباطی وایرلس .

اجرای سیستم ارتینگ (اتصال به زمین) جهت دکل های مهاری و دیتاسنتر .

مستند سازی و تهیه نقشه شبکه

نبود و یا اشتباه و نواقص در مستندات و نقشه شبکه پسیو در شبکه های بزرگ برای کارشناسان شبکه و پشتیبانی این شرکت ها و سازمان ها دردسر های بسیاری را به بار خواهد آورد. یکی از خدمات تخصصی شرکت پیشگام رایانه تهیه ی نقشه پسیو شبکه و مستندات وابسته جهت این شرکت ها میباشد. در صورت نیاز به خدمات فوق با ما در ارتباط باشید.

طراحی زیر ساخت شبکه

این مرحله در حقیقت پیش مرحله راه اندازی و نصب شبکه است. طراحی شبکه کمک می کند تا کار به صورت اصولی انجام شود. در مرحله طراحی شبکه تمام نیاز سنجی ها و امکان سنجی ها صورت می پذرید و آینده شبکه نیز پیش بینی می شود. در حقیقت یک پلن ایده آل بر اساس استانداردهای روز دنیا و مطابق با تکنولوژی جهانی طراحی و پیاده سازی می شود. این مرحله از این رو مهم است که در بسیاری از پروژه هایی که بدون طراحی زیر ساخت شبکه اقدام به نصب و راه اندازی می شود، امکان تغییرات و ارتقای پروژه وجود ندارد و در صورت این کار هزینه های مالی بسیاری را به کارفرما تحمیل می کند.
پیشگام رایانه بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری با استفاده از نیروهای متخصص و حرفه ای از زیرساخت‌ پسیو شبکه شما پشتیبانی می‌ کند. ما بسیاری از پروژه های بزرگ و پیچیده زیرساخت شبکه های کامپیوتری را اجرا کرده‌ ایم و مشاوران ما در هر مرحله از اجرای پروژه شما را همراهی خواهند کرد و راهکارهای بهینه و مفید را با قیمت ارزان به شما ارائه می‌ دهند. تیم متخصص شرکت پیشگام رایانه این آمادگی را دارد تا علاوه بر رعایت تمام استانداردها در طراحی شبکه پسیو و استفاده از برندهای معتبر، اقتصادی‌ ترین راهکار برای خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری مطابق با نیاز حال و آینده شبکه کامپیوتری شرکت شما ارائه دهد.
طراحی زیر ساخت شبکه

شاخصه های تمایز شرکت پیشگام رایانه

شاخصه هایی که شرکت پیشگام رایانه را نسبت به سایر رقبا در زمینه خدمات پسیو شبکه متمایز ساخته است :
  • ارائه ی مشاوره حضوری و غیر حضوری و بازدید رایگان
  • استفاده از تیم اجرایی خدمات پسیو با سابقه و مستقر در شرکت
  • ارائه طیف وسیعی از تجهیزات شبکه و انعطاف پذیری در استفاده از انواع تجهیزات
  • استفاده از مرغوبترین تجهیزات شبکه در پروژه ها
  • ارائه پیشنهادات متناسب با بودجه و نوع کسب کار شما و با منطقی ترین هزینه
  • تضمین کیفیت پروژه های پسیو با ارائه ضمانت نامه و گارانتی
  • استفاده از بهترین تجهیزات تست و تحلیل شبکه
  • ارائه بهترین راه حل برای نیاز حال و آینده شبکه .
  • اجرای پروژه ها در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت.
  • ارائه صورت وضعیت و تحویل تمامی اسناد و داکیومنت شبکه پسیو پس از اتمام پروژه نظیر لیست پچ پنل ها، نقشه کابل کشی، موقعیت نودها و شماره گذاری آنها، نتیجه تست ها و …
  • طراحی کامل پروژه شامل نقشه ترانکینگ و سینی گذاری، مسیر کابل کشی طبقات، وضعیت قرارگیری نودها . راه اندازی شبکه های کابلی و فیبر نوری داخلی و خارجی
  • ارائه خدمات پشتیبانی پسیو شبکه

در صورت نیاز به دریافت مشاوره و یا اطلاع از هزینه های نصب و راه اندازی شبکه و خدمات پسیو با کارشناسان بخش فروش شرکت پیشگام رایانه تماس حاصل نمایید. ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰

درباره خدمات پسیو شبکه و تجهیزات شبکه پسیو

به مجموعه فعالیت هایی که جهت نصب و راه اندازی و جاگذاری تجهیزات پسیو شبکه در زیر ساخت شبکه یک شرکت و یا سازمان انجام میگردد ، خدمات پسیو شبکه میگویند. نصب تجهیزات پسیو در زیرساخت شبکه نیاز به رعایت اصول و استاندارد های پسیو شبکه را دارد و کارشناس خدمات پسیو بایستی تجربه و دانش لازم را داشته باشد . لازم به ذکر است که در شبکه های مبتنی بر فیبر نوری با توجه به ماهیت رشته های فیبر نوری حساسیت کار بیشتر است و بایستی از متخصصین مجرب و تجهیزات مناسب و با کیفیت استفاده نمود.

تجهیزات پسیو شبکه یا شبکه غیرفعال، تجهیزاتی در شبکه است که قابل برنامه‌ریزی نیست و امکان تغییر در آن وجود ندارد. این تجهیزات جهت برقراری ارتباط اجزای مختلف شبکه بکار می‌روند و از جمله خصوصیات اصلی آنها عدم نیاز به برق در این دسته از تجهیزات است. در صورت تمایل به دریافت لیست قیمت شرکت خدمات پسیو شبکه می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید. تعرفه خدمات پسیو شبکه کامپیوتر در پیشگام رایانه بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات پسیو شبکه

لیست قیمت خدمات شبکه

هزینه خدمات passive و  اجرای زیرساخت شبکه به عوامل متفاوتی بستگی دارد. نوع شبکه ای که برای شرکت یا سازمان راه اندازی می شود، وسعت و گستردی شبکه، محیط و محل قرارگیری ساختاری شبکه، ابعاد محل مورد نظر و تعداد تجهیزات و نودها همگی در قیمت نهایی تاثیر گذار است. از این رو باید پس از بررسی کامل تعرفه و لیست قیمت خدمات passive شبکه اعلام شود. تیم فنی پیشگام رایانه با در نظر گرفتن تمامی شرایط در محاسبه قیمت اجرای شبکه بهترین و مناسب ترین قیمت را متناسب با بودجه و نیاز مشتریان به ایشان ارائه می دهند. در تمامی پروژه های طراحی و اجرای passive شبکه های کامپیوتری مهمترین عامل هزینه است. در بسیاری از پروژه ها به دلیل بالا بودن برآورد هزینه نسبت به بودجه تامین شده هرگز اجرایی نمی شوند. ما در پیشگام رایانه سعی کرده ایم با در نظر گرفتن هدف و نیازهای کارفرما بهترین روش اجرا با کمترین هزینه را مد نظر قرار دهیم تا از نظر مسئله مالی مشکلی برای کارفرما پیش نیاید.

اجرای پسیو شبکه

به پس از طراحی زیرساخت شبکه، پسیو شبکه اجرا می شود. اجرای کابل کشی و ترانکینگ شبکه به صورت ساخت یافته انجام می شود. می توان بنا بر تقاضای کارفرما اجرای passive شبکه را به صورت روکار و توکار انجام داد. در اجرای passive شبکه های داخلی از مرغوب ترین کابل ها و متریال استفاده می شود. خدمات کابل کشی پسیو شبکه در پیشگام رایانه با بهترین نرخ ممکن انجام می شود. کلیه تجهیزات پسیو و اکتیو شبکه نیز با قیمت مناسب برای کارفرما تامین می گردد. شما می توانید پس از استعلام از شرکت پیشگام رایانه لیست قیمت خدمات پسیو شبکه پیشگام رایانه را با سایر همکاران مقایسه نمایید.
خدمات اجرای پسیو شبکه، یکی از مهمترین بخش‌ های نصب و راه اندازی شبکه می‌ باشد که به خدمات مرتبط با زیرساخت شبکه های کامپیوتری اطلاق می‌ گردد. واژه پسیو (Passive) در لغت به معنی غیرفعال می‌ باشد. تجهیزات پسیو شبکه و خدمات پسیو شبکه‌ های رایانه ای هیچگونه فعالیتی بر روی سیگنال و یا دیتای در حال گذر در شبکه های رایانه ای انجام نمی‌ دهند. در نتیجه خدمات پسیو شبکه در واقع فقط به خدمات نصب و پیاده سازی زیرساخت شبکه های رایانه ای، نصب و راه اندازی تجهیزات سخت افزاری شبکه و سرور، خدمات کابل کشی شبکه و ترانکینگ بصورت ساخت یافته، نصب و راه اندازی تلفن سانترال، برق و UPS گفته می‌ شود و وارد مرحله پیکربندی شبکه و بخش های نرم افزاری نمی‌ گردد.

اجرای پسیو شبکه

تجهیزات پسیو شبکه

  • انواع کابل های مسی شبکه وتلفن
  • پچ کورد های شبکه و تلفن
  • انواع رک و تجهیزات وابسته
  • انواع پچ پنل و کیبل منجمنت
  • انواع ‌کیستون شبکه و تلفن
  • انواع داکت و ترانک
  • انواع کلید و پریز های شبکه و برق
  • انواع فیبر نوری و کانکتورهای فیبر

کلید رفع مشکلات پسیو شبکه، شرکت و سازمان شما در دستان ماست. با ما در ارتباط باشید که در کوتاه ترین زمان و رقابتی ترین قیمت ها مشکلات شما را مرتفع کنیم.

تست شبکه

بعد از اجرای شبکه و نصب و راه اندازی آن، نوبت به تست شبکه می رسد. در این مرحله تست سیگنال شبکه انجام می شود. تمامی نودها باید دارای ارتباط سالم و بدون قطعی باشند. با این تست ها مشخص می شود که هیچ نوع قطعی در کابل های شبکه وجود ندارد. این مرحله توسط متخصصان شبکه های کامپیوتری و با استفاده از ابزار تست فلوک انجام می شود. تست شبکه مرحله پایانی کار است و تمامی کابل ها و ارتباط های درون شبکه تست می شود تا از صحت عملکرد آن مطمئن شویم.

لیست کامل خدمات پسیو شبکه:

  • نصب ترانک و داکت کشی در زیباترین فرم ممکن و رعایت استاندارد های لازم .
  • نصب سینی ،‌لدر و داکت های فلزی و PVC درسایز و انواع مختلف
  • کابل کشی کابل های دیتا ، کابل تلفن، برق .
  • نصب پریز و کیستون شبکه و تلفن .
  • نصب انواع پچ پنل شبکه و تلفن
  • نصب سرور، سوییچ، روتر و سایر تجهیزات در رک
  • نصب سیستم برق اضطراری و یو پی اس با محاسبه میزان مصرف .
  • نصب و راه اندازی تابلو برق با رعایت استتاندارد ها و ارایه نقشه تابلو .
  • نصب و تعویض باتری UPS
  • نصب انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه
  • نصب دکل های مهاری و خود ایستا با کیفیت جهت تجهیزات وایرلس و دوربین .
  • نصب تجهیزات اتاق سرور و دیتا سنتر همراه با آرایش و نصب کابل های ارتباطی
  • اجرای سقف و کف کاذب جهت اتاق سرور
  • تست شبکه کابل مسی با دستگاه تست فلوک .
  • تست شبکه فیبر نوری با دستگاه تست OTDR
  • ارائه نقشه و مستندات شبکه
  • لیبل گذاری نود های شبکه
  • خدمات فیبر نوری شامل کابل کشی، فیوژن، نصب پچ پنل و ادوات مربوطه .
  • نصب و آرایش رک های ایستاده و دیواریشبکه تیم pa

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.