• Home
  • خدمات نصب ویپ VOIP و راه اندازی ویپ شبکه اجرای ویپ
خدمات شبکه

خدمات نصب ویپ VOIP و راه اندازی ویپ شبکه اجرای ویپ

 

خدمات نصب و راه اندازی ویپ VOIP

شرکت پیشگام رایانه آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی ویپ VOIP تحت شبکه به شرکت ها و سازمان ها است. راه اندازی ویپ voip شبکه در شرکت یا سازمان به شما کمک می کند تا بتوانید کسب و کار خود را به سرعت و با هزینه کم گسترش دهید. سرویس ویپ یک تکنولوژی بسیار کارآمد است که صدا را بر روی بستر شبکه منتقل می کند. خدمات راه اندازی ویپ شبکه این امکان را به شما می دهد که از یک سرویس تلفنی ارزان و مطمئن در بستر شبکه برای کسب و کار خود بهره ببرید. اجرای ویپ می تواند قابلیت های بسیاری به کسب و کار شما بیافزاید. در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی سرویس تلفن ویپ VOIP و یا دریافت مشاوره در خصوص اجرای ویپ می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید. تیم متخصص ما آماده نصب ویپ مطابق با نیازهای شما می باشد. پیشگام رایانه به عنوان بهترین شرکت راه اندازی ویپ در تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

راه اندازی ویپ

تکلنوژی ویپ (VOIP) و یا صوت بر پایه پروتکل IP امکان استفاده از شبکه های کامپیوتری و اینترنت را به عنوان بستر مخابراتی جهت برقراری مکالمات تلفنی فراهم می نماید. سیستم های تلفنی ویپ (VOIP) از فنآوری دیجیتال استفاده می‌نماید و در مقابل خطوط تلفن سنتی یک ارتباط آنالوگ محسوب میشد. پیشرفت شگفت انگیز فناوری در تلفن‌های مبتنی بر شبکه با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. به عنوان مثال برای شرکت ها سازمانها و موسساتی که دارای بیش از یک شعبه هستند ، نصب و راه اندازی ویپ امکان برقراری ارتباط بین شعب را میسر میکند که هر کدام از این شعب نیز میتوانند برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP باشند. با استفاده از تکنلوژیVOIP دیگر فرقی بین پرسنل شعب با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

نصب و راه اندازی تلفن ویپ

شرکت پیشگام رایانه زمان با تجربه‌ای ۱۷ ساله در ارائه‌ خدمات نصب و راه اندازی ویپ جزء اولین شرکت های ارائه دهنده خدمات ویپ در سطح کشور میباشد که با بهره ‌گیری از کادری متخصص و پیشرو در تکنولوژی‌های روز دنیا،امکان ارائه‌ راه ‌حل‌های متنوع در زمینه‌ انتقال صوت و تصویر بر روی بستر شبکه و همچنین سیستم‌های ارتباطات یکپارچه را فراهم نموده است. تیم فنی ما کلیه خدمات نصب و راه اندازی سیستم تلفن ویپ و خدمات شبکه را به شما عزیزان ارائه می دهند. در صورت هرگونه سوال در خصوص پیاده سازی و راه اندازی ویپ VOIP می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تیم فنی ما آماده ارائه مشاوره در خصوص اجرای ویپ به شما عزیزان می باشد.

در صورت تمایل ،‌با تکمیل فورم زیر کارشناسان فروش شرکت پیشگام رایانه جهت ارائه ی مشاوره در خصوص پشتیبانی شبکه و نصب و راه اندازی شبکه با شما تماس حاصل میکنند.

 

مزایای استفاده از سیستم تلفنی ویپ (VOIP)

راه اندازی ویپ

1- استفاده از زیرساخت شبکه بدون تغییر در آن

2- امکانات بسیارزیاددرمقایسه باسیستم های تلفنی سنتی

3- هزینه ی کمتر راه اندازی و کاهش هزینه ها

4- سادگی در نصب و راه اندازی و مدیریت

5- جابجایی و افزایش ضرفیت ساده تر

6- ارتباط بین تلفن ها و سیستم های تلفنی شعب

7- راه اندازی داخلی های راه دور

8- مناسب جهت دور کاری

9- استفاده ازتلفن های نرم افزاری برروی سیستم ویاموبایل

10- ارتباط باتکنلوژی های جدیداز جمله SIP Trunk

11- قابلیت ارتقا بالا و ارزان قیمت

12- عدم نیاز به سیم کشی تلفن و سانترال

13- امکان برقراری تماس و کنفرانس تصویری

14- ارائه گزارش های مدیریتی و مانیتورینگ تماس ها

15- امکان ضبط مکالمات داخلی ،‌ورودی و خروجی

16- پنل کاربری ساده و تحت وب

17- امکان دریافت فکس بر روی سرور

18- تنظیم ساعات اداری و صف انتظار

19- امکان دریافت پیام صوتی و ارسال به ایمیل

20- کیفیت بالاتر صدا در ویپ

 

خدمات راه اندازی ویپ شبکه

سرویس تلفنی ویپ قابلیت های بی نظیری را در بستر اینترنت و شبکه برای کاربران خود فراهم می کند. راه اندازی ویپ voip در شبکه می تواند بر بستر شبکه موجود در شرکت یا سازمان نیز انجام شود. این امر باعث می شود تا هزینه های راه اندازی voip تا میزان بسیار زیادی کاهش یابد. جزئیات و تجهیزات نصب ویپ کاملا به نیازهای شما بستگی دارد. میزان ترافیک روزانه، تعداد کاربران، اماکانات خاص و غیره از عوامل مهمی هستند که در نصب و راه اندازی تلفن ویپ تاثیر فراوانی دارند. 
برای پیاده سازی ویپ نیاز به شبکه مستقل و جدید ندارید و می توانید از شبکه داخلی و یا از شبکه اینترنت برای این منظور استفاده کنید. ولی چیزی که اهمیت دارد پهنای باند مناسب برای انتقال صدا و تامین امنیت آن است که قبل از نصب و راه اندازی ویپ voip باید به آن اندیشیده شود. از این رو برای راه اندازی ویپ شبکه باید پهنای باند مناسبی در بستر شبکه برای انتقال با کیفیت و ایمن صدا موجود باشد. به همین خاطر پیش از اجرای ویپ باید پهنای مازاد شبکه سنجیده شود و در صورت آزاد بودن پهنای خطوط انتقال، سیستم تلفن ویپ را پیاده سازی نمود. پیشگام رایانه از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات VOIP در تهران است که نمونه کارهای بسیار موفقی را در کارنامه کاری خود دارد. تعداد مشترکین بالای پیشگام رایانه در زمینه ویپ و اعتماد چند ساله مشتریان به خدمات و پشتیبانی پیشگام رایانه در خصوص سرویس تلفنی ویپ، به اعتبار این مجموعه افزوده است.
راه اندازی ویپ شبکه

راه اندازی ویپ شبکه

پیشگام رایانه از معتبرترین شرکت های راه اندازی ویپ شبکه در تهران است. پیشگام رایانه با حداقل تجهیزات جدید سرویس تلفنی ویپ را برای شرکت ها پیاده سازی می کند. استفاده از بستر شبکه این امکان را می دهد که بدون نیاز به کابل کشی جدید این سرویس تلفنی را پیاده سازی کنیم. اجرای ویپ با امکانات بی نظیری که دارد باعث کاهش هزینه های تماس در سازمان می شود. شما می توانید با حداقل هزینه به راه اندازی تلفن تحت شبکه ویپ بپردازید و از مزایای بسیار آن بهره مند شوید. سیستم تلفنی VOIP این امکان را به شرکت ها و سازمان ها می دهد که با کارمندان خود در داخل شرکت و نیروهای دورکار با هزینه بسیار پایین تماس تلفنی تحت شبکه داشته باشند. هزینه راه اندازی تلفن اینترنتی VOIP بسیار مقرون به صرفه تر است و برای مجموعه هایی که دارای ارتباطات گسترده هستند، بسیار سودمند است.

شاخصه های شرکت پیشگام رایانه در زمینه خدمات نصب و راه اندازی ویپ (VOIP)

۱۷ سال سابقه در نصب و راه اندازی ویپ

۲۱ سال سابقه در ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه

پر سابقه ترین ارائه دهنده خدمات تلفن بین الملل خصوصی در کشور(TEL4TEL)

استفاده از تجهیزات با کیفیت با گارانتی معتبر

بهره مندی از متخصصین و کارشناسان فنی با سابقه در زمینه نصب ویپ VOIP

پشتیبانی و نگهداری رایگان

پشتیبانی 7*24 جهت سرور های ویپ

تعرفه های مناسب و رقابتی

 

امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ VOIP پیشگام رایانه بر پایه استریسک

در صورت نصب و راه اندازی ویپ VOIP توسط پیشگام رایانه قابلیت هایی که لیست آنها در زیر آمده است را بر روی سیستم تلفنی خود خواهید داشت. شما می توانید تمام این قابلیت ها را با هزینه کم بر روی شبکه خود پیاده سازی کنید و از امکانات آن بهره ببرید. این قابلیت ها به شما این امکان را می دهند تا بهترین تکنولوژی ارتباطی روز دنیا را با هزینه بسیار کم در اختیار داشته باشید. امکانات سیستم های تلفنی ویپ به شما کمک می کنند تا بتوانید عملکرد بهتری را از خود نشان دهید و نسبت به رقبا فعالیت و خدمات بهتری را ارائه دهید.

 

 

قابلیت ها و امکانات

مدیریت متمرکز و ساده با رابط گرافیکی تحت وب

اتصال دفاتر مختلف و یکپارچه سازی سیستم تلفنی با ویپ

امکان تعریف سطح دسترسی به خطوط شهری و داخلی

توسعه آسان و افزایش ظرفیت

کنفرانس‌های صوتی و تصویری

مانیتورینگ

مشاهده وضعیت داخلی ها و Agent ها در سیستم

مشاهده تماسهای موجود در صف

امکان شنود در حین مکالمه بدون اطلاع افراد

ضبط کامل کلیه مکالمات و شماره های گرفته شده

امکان ورود به مکالمات

منشی تلفنی دیجیتال (IVR)

امکان ایجاد IVR چند زبانه از جمله زبان فارسی

ایجاد منشی دیجیتال IVR چن مرحله ای

دسترسی به از داخل به خارج PBX

تعریف PIN جهت دسترسی به مقاصد خاص

امکان تعریف حالات مختلف شبانه روز

ماژول فکس

فکس سرور بدون نیاز به دستگاه فکس

تعریف فکس اکانت به ازای هر داخلی

امکان ارسال فکس به صندوق پستی کاربر

امکان Fax to Mail و Mail to Fax

امکان ارسال فکس گروهی

 

امکانات و قابلیت های سیستم تلفنی ویپ VOIP پیشگام رایانه بر پایه استریسک

 

ماژول کال سنتر (Call Center)

قابلیت کارکرد در دو حالت Incoming , Outgoing

امکان برقراری تماس اوتوماتیک با مقاصد مختلف

امکان پخش تماس های ورودی در صفهای مورد نظر

امکان ورود Agent ها از طریق Web Console

 

صف تماس

امکان ایجاد صف تماس به تعداد نامحدود

امکان مدیریت صف و شنود مکالمات

اعلام جایگاه تماس گیرنده در صف

اولویت بندی در صف برای برخی از کاربران

پخش پیام های خاص برای کاربران در صف

قابلیت عمومی

صندوق صوتی نامحدود (Voice Mail)

گزارش گیری از جزئیات تماس ها (CDR)

ضبط مکالمات (Call Recording)

سیستم انتظار مکالمه (Call Waiting)

سیستم انتقال تماس(Call Forwarding)

سرویس های ارزش افزوده

امکان راه اندازی تلفن گویا

امکان راه اندازی سیستم نظر سنجی

امکان راه اندازی سیستم پرسش و پاسخ

امکان راه اندازی سیستم مشاوره

امکان ارتباط با نرم افزارهای مالی و اداری

 

خواهشمند است، جهت آشنایی بیشتر با امکانات سیست تلفنی پیشگام و اطلاع از هزینه‌های نصب و راه اندازی ویپ VOIP و دریافت پیش فاکتور با مشاورین فروش شرکت پیشگام رایانه تماس حاصل نمایید. ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰

 

هزینه نصب و اجرای ویپ شبکه

از زیرساخت های شبکه های کامپیوتری می توان برای ایجاد سرویس تلفنی ویپ استفاده کرد. از این رو برای اجرای ویپ در شرکت ها و سازمان هایی که زیرساخت شبکه دارند، نیازی به هزینه اضافی برای نصب و اجرای ویپ در شبکه نیست. بر خلاف سرویس تلفن های قدیمی و آنالوگ، برای پیاده سازی تلفن ویپ نیازی به راه اندازی زیرساخت مجزا وجود ندارد. همین موضوع هزینه نصب و اجرای تلفن ویپ VOIP در شبکه را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. از این رو راه اندازی سرویس تلفنی VOIP در مقایسه با سرویس تلفنی آنالوگ بسیار به صرفه است و امکانات بیشتری در اختیار کارفرما قرار می دهد. این سیستم تلفنی با توجه به قابلیت های بی نظیری که برای شرکت ها و سازمان ها ایجاد می کند انتخاب بسیار مناسبی برای پیاده سازی یک سیستم تلفنی تحت شبکه و داخلی است. از مزایای این سرویس تلفنی، قابلیت گسترش و تطبیق آن با شرکت شما است. شما می توانید بر اساس نیاز و حجم کاری شرکت خود، این سرویس را راه اندازی کنید و از پرداخت هزینه های اضافی اجتناب کنید. سپس بعد از رشد شرکت و افزایش نیازهای مجموعه می توانید این سرویس را گسترش داده و از امکانات بیشتری بهره ببرید.

خدمات ویپ

پیشگام رایانه توانسته با سابقه طولانی و کسب اعتبار بالا به شرکت های بسیاری خدمات voip را ارائه دهد. خدمات ویپ به شرکت ها و سازمان ها این امکان را می دهد تا سیستم تلفنی خود را با هزینه ارزان گسترش دهند. امکانات ویپ بسیار زیاد است و می تواند تلفن های داخلی را با تعداد نامحدودی در اختیار آن مجموعه قرار دهد. با استقاده از سرویس تلفنی ویپ، هزینه های تماس تلفنی در شرکت ها و سازمان ها تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. یکی دیگر از مزایای ویپ برگذاری کنفرانس های صوتی و تصویری چند جانبه در بخش های مختلف مجموعه است. این سرویس کنفرانسی می تواند نیاز بسیاری از شرکت ها را برطرف سازد. یکی دیگر از امکانات این سیستم تلفنی، راه کارهای هوشمندی مثل تلفن گویا است که یکی از الزامات شرکت های بزرگ و رو به رشد است.

راه اندازی ویپ در شرکت

پیشگام رایانه شرکت راه اندازی ویپ در تهران و کرج با سابقه ای طولانی در خصوص نصب و راه اندازی ویپ و شبکه است. در صورتی که به خدمات راه اندازی VOIP برای شرکت و یا سازمان خود نیاز داشته باشید می توانید از خدمات تخصصی پیشگام رایانه برای اجرای ویپ استفاده فرمایید. ما علاوه بر خدمات پیاده سازی ویپ، تجهیزات VOIP را با قیمت بسیار مناسب و پشتیبانی خوب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. ما به عنوان بهترین شرکت ویپ در تهران و کرج آماده ارائه هرگونه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشیم. در صورت نیاز به نصب و راه اندازی سرویس تلفنی ویپ و یا دریافت خدمات و مشاوره در خصوص تلفن ویپ می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.
راه اندازی ویپ

نصب ویپ

برای نصب ویپ VOIP برای یک سازمان، می‌توانیم با یک دستگاه Gateway و یک PC متوسط مرکز تلفنی مورد نظر را پیاده ‌سازی نماییم و تلفن‌ های کاربران را در مرحله‌ اول به صورت نرم‌ افزاری روی کامپیوتر آن‌ ها نصب کنیم و تنها در مواردی که احتیاج داریم از تلفن ‌های سخت‌افزاری مخصوص VOIP استفاده کنیم. برای اتصال خطوط تلفن شهری به مرکز تلفن یا همان تلفن ویپ خود باید از گیتوی ‌ها و یا کارت‌ های تلفنی استفاده نمایید که این دستگاه سخت افزاری را باید تهیه نماییم. در این حالت با بیشتر شدن تعداد کاربران تلفن مشکلی در افزایش خطوط تلفنی ایجاد نخواهد شد و علاوه بر بهره ‌مندی از امکانات بسیار جذاب مراکز تلفنی ویپ VOIP می ‌توانیم سیستم تلفنی دیجیتال خود را در آینده متناسب با تغییرات و نیاز‌های سازمان خود افزایش دهیم .
نصب ویپ

اجرای ویپ

شرکت پیشگام رایانه یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در زمینه اجرای ویپ در شرکت های کوچک و بزرگ است. تماس تلفنی اینترنتی که بر اساس ویپ برقرار می شود، یکی از نیازهای اساسی شرکت های رو به رشد است. راه اندازی voip هزینه های تلفنی را به شدت کاهش می دهد. ویپ علاوه بر کاهش هزینه ها، سرعت و عملکرد ارتباط بین کارکنان را افزایش می دهد. این کار باعث می شود تا در ساعات کاری یکسان، راندمان کارکنان افزایش چشم گیری پیدا کند. شرکت پیشگام رایانه علاوه بر راه اندازی و اجرای voip ، خدمات نگهداری و پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. ما در پیشگام رایانه آماده ارائه هرگونه خدمات و پاسخگویی به شما عزیزان هستیم و در سریع ترین زمان ممکن نیازها و مشکلات شما را برطرف می سازیم.
اجرای ویپ

قابلیت ها و امکانات سیستم‌های تلفنی سیسکو

راه اندازی ویپ

CME (Call Manager Express)
پشتیبانی از حداکثر ۴۵۰ داخلی با توجه به نوع روتر
امکان گذارش گیری با استفاده از فرمت CDR
امکان اعمال محدودیت و تعریف دسترسی به ازای هر داخلی
امکان یکپارچه سازی با نرم افزار Microsoft CRM , Outlook
امکان کنفرانس صوتی تا ۸ شرکت کننده
قابلیت به کارگیری سرویس صندوق صوتی و Auto-Attendant با استفاده از نرم افزار Cisco Unity Express
امکان تبدیل بین کدک های G723,G729a,G711, و …
امکان پشتیبانی از درگاه آنالوگ FXO,FXS و استاندارد های دیجیتال PRI , BRI
امکان ارتباط تصویری به صورت Station-to-Station

 

 

Cisco Call Manager

مدیریت و پردازش تماس ها

پشتیبانی تا ۳۰۰۰۰۰ داخلی

امکان ایجاد کلاستر جهت Redundancy و 

Load Balancing

امکان یکپارچگی با سرویس LDAP نظیر Microsoft Active Directory

امکان یکپارچگی با Microsoft Exchangeپشتیبانی از قابلیت Unified Mobilityپشتیبانی از پروتکل SCCP, MGCP,SIP,H323

پشتیبانی از قابلیت Extension Mobility

امکان نصب نرم افزار Client بر روی گوشی و برقراری ارتباط از طریق WIFI و GPRS

پشتیبانی کامل از پروتکل SIP جهت امکان استفاده از IP-Phone های متفرقهخدمات

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.