نصب شبکه برج های اداری و مسکونی

نصب شبکه برج های اداری و مسکونی

نصب شبکه برج های اداری و مسکونی یکی از خدمات تخصصی پیشگام رایانه است. نصب شبکه برج توسط متخصصین حرفه ای و با تجربه پیشگام رایانه انجام می شود. معمولا برج ها به دلیل نوه ساختار و طراحی که دارند برای نصب شبکه چالش هایی را پیش می آورند. از این رو نداشتن تجربه در نصب و راه اندازی شبکه برج های اداری و مسکونی می تواند مشکلات مستمری را برای این مجموعه ها پیش آورد. این مشکلات می تواند شامل قطعی ها و کاهش سرعت باشد. 

در صورت نیاز به دریافت خدمات و یا مشاوره در خصوص نصب شبکه برج های مسکونی و اداری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات نصب و راه اندازی شبکه می پردازیم. شما عزیزان می توانید کلیه خدمات نصب شبکه و پسیو و کابل کشی شبکه های کامپیوتری را به ما بسپارید.

شبکه برج ها

برای مدیریت بهتر برج ها، کنترل ورود و خروج، امنیت برج و تبادل اطلاعات، نصب یک شبکه یکپارچه و کارآمد لازم و  بسیار حائز اهمیت می باشد. با استفاده از این شبکه می توان تمامی ورود و خروج ها، دوربین های مداربسته، اینترنت، سیستم های حفاظتی و غیره را در یک بستر پیاده سازی کرد. این کار می تواند به مدیریت بهتر برج و حفظ امنیت آن کمک بسیاری کند.

نصب و راه اندازی شبکه برای برج های مسکونی با برج های اداری بسیار متفاوت است، متخصصان نصب و راه اندازی شبکه پیشگام رایانه در هر دو مورد تبحر و تجربه لازم را دارند تا نصب و راه اندازی شبکه شما را به بهترین نحو ممکن ارائه دهند.

نصب شبکه برج ها

نصب شبکه برج مسکونی

در برج های مسکونی امکاناتی نیاز است تا امنیت تامین شده و عبور و مرور کنترل شود. برای مثال در راه اندازی شبکه برج های مسکونی از سانترال و دوربین های مدار بسته استفاده می شود، همچنین می توانیم به هر یک از واحد های برج مسکونی شما اینترنت داده تا لازم نباشد هر واحد به طور جداگانه اینترنت تهیه کند. در واقع می توان از اینترنت مرکزی برای تمامی واحد ها استفاده کرد. نصب آنتن مرکزی نیز می تواند شامل این خدمات باشد. یکی دیگر از خدمات مهمی که به برج های مسکونی داده می شود، نصب دوربین های مداربسته است.

ما معمولا در راه اندازی شبکه برج مسکونی از سیستم وایرلس یا همان بیسیم استفاده می کنیم تا نمای داخلی برج شما زیباتر و حمل و نقل سیستم ها راحت تر باشد و همچنین هزینه های کابل کشی شما کاهش یابد. 

ما در پیشگام رایانه به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که پس از نصب و راه اندازی شبکه برج مسکونی نیازی به پشتیبانی ندارید مگر در موارد خاص و اتفاقاتی مثل اشکالات فنی در سانترال ، سرور و یا سوئیچ ها. البته در صورت نیاز می توانیم خدمات پشتیبانی و نگهداری و همچنین بازدید دوره ای از تجهیزات را برای شما انجام دهیم تا خیال شما از کارکرد بهینه تجهیزات راحت باشد.

نصب شبکه برج مسکونی

نصب شبکه برج اداری

نصب و راه اندازی شبکه در برج های اداری و سازمان ها شامل نصب سانترال، دوربین های مدار بسته ، دسترسی به اینترنت ، نصب سوئیچ در هر طبقه، امنیت بالا، سرویس ایمیل داخلی و بسیاری از موارد دیگر را شامل می گردد، که با مشاوره و راهنمایی متخصصان نصب شبکه پیشگام رایانه با شما انجام می شود. ما می توانیم کلیه خدمات پسیو و اکتیو شبکه را به شما ارائه دهیم تا نیازی نباشد از چند منبع برای خدمات استفاده کنید.

از موارد مهم نصب شبکه برج های اداری امنیت بالا و عدم دسترسی به اطلاعات بخش های مهم به یکدیگر و همچنین پشتیبانی قوی و بکاپ گیری مرحله به مرحله می باشد که ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که این موارد به درستی و طبق متن قرار داد و مطابق با استاندارد های جهانی انجام می گردد. در صورت تمایل می توانیم خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه را نیز به شما ارائه دهیم.

ما در راه اندازی شبکه برج اداری به دلیل اهمیت امنیت و اتصال دائم شبکه از اتصال کابلی استفاده میکنیم تا امنیت شبکه تضمین شود. در هر طبقه از تجهیزات مناسب استفاده کرده و طبق نظر شما اطلاعات بخش ها تفکیک شده و به یکدیگر دسترسی نخواهند داشت. البته در صورت درخواست شما می توانیم اطلاعات بخش ها را به اشتراک بگذاریم. نوع تفکیک پذیری و اشتراک اطلاعات هر بخش بنا به درخواست کارفرما و سلسه مراتب آن اداره صورت می پذیرد.

نصب شبکه برج اداری

تجهیزات و خدمات

تمامی تجهیزات و دستگاه های نصب شبکه برج چه در برج های مسکونی و چه در برج های اداری ائم از تجهیزات پسیو شبکه، کابل کشی، تهیه قطعات مورد نیاز شبکه توسط متخصصین پیشگام رایانه انجام می شود. ما بهترین تجهیزات را با پایین ترین قیمت برای شما تامین می کنیم. از آنجایی که ما با تولید کنندگان و واردکنندگان بزرگ تجهیزات شبکه در ارتباط هستیم  و در ماه حجم بالایی خرید داریم، قیمت تمام شده ما نسبت به سایر مراکز پایین تر است. این مورد می تواند باعث کاهش هزینه نصب شبکه در برج شما شود.

ما برای نصب اینترنت شبکه برج های مسکونی از هر نوع سرویس دهنده اینترنت که مد نظر شما باشد و یا در آن محدوده سرویس دهی و فعالیت داشته باشد استفاده می کنیم. همچنین می توانیم بنا به صلاح دید شما برای هر واحد ساختمان مقدار حجم مصرفی معینی تعریف کنیم تا میزان مصرف اینترنت هر واحد ساختمان تعیین شده و مشخص باشد و بیشتر از آن مصرف اینترنت نداشته باشد. البته این میزان بنا به درخواست شما و یا صاحب واحد قابل افزایش یا کاهش است.

برای کاهش هزینه های کابل کشی برای دوربین های مداربسته از سیستم بیسیم استفاده می کنیم. البته به درخواست شما می توانیم از سیستم کابلی استفاده نموده و برای دوربین های سیم کشی انجام دهیم. همچنین می توانیم سیستم مانیتورینگ کاملی را برای شما پیاده سازی کنیم و در صورت نیاز آموزش های لازم کار با آن را به شما بدهیم.

خدمات نصب شبکه برج

متخصصان نصب و راه اندازی شبکه شرکت پیشگام رایانه در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما برای سنجش موارد مورد نیاز جهت نصب و راه اندازی شبکه برج حضور می یابند، نکته ای که متخصصان ما را نسبت به دیگر شبکه کاران مجزا می سازد تکمیل بودن تجهیزات و به روز  بودن متخصصان نصب شبکه نسبت به دیگر شبکه کاران می باشد. تیم فنی ما تجربه بالایی در این حوزه دارد و پروژه های متعددی را انجام داده است. در صورت لزوم می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. تیم فنی ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.