• Home
  • آموزش
  • اجرت کابل کشی تلفن سانترال چقدر است؟
اجرت کابل کشی سانترال

اجرت کابل کشی تلفن سانترال چقدر است؟

اجرت کابل کشی سانترال چقدر است؟ چه عواملی در تعیین قیمت و هزینه های سیم کشی تلفن سانترال موثر است. نرخ تعرفه کابل کشی تلفن های سانترال در سال 1401 چقدر است؟ هزینه سیم کشی تلفن های سانترال قبل از هر چیز به منطقه کار بستگی دارد. اهداف مختلفی مانند راه اندازی تلفن سانترال، ایجاد شبکه تلفن مرکزی، افزودن خطوط تلفن جدید و راه اندازی ADSL انجام می شود. همانطور که می دانید کابل کشی تلفن به درب ساختمان توسط شرکت مخابرات انجام می شود و انتقال آن به داخل و راه اندازی آن بر عهده ساکنین می باشد.
 
در صورت نیاز به دریافت خدمات کابل کشی تلفن های سانترال و ویپ، خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه می توانید با شماره تلفن 02157801000 با شرکت پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.

کابل کشی سانترال

سیم کشی تلفن های سانترال دارای اصول و قوانین خاصی است که فرد انجام دهنده آن باید دانش تخصصی و تجربه بالایی داشته باشد تا از ابتدای اتصال تا پایان آن اتصال از سرعت و طول عمر مناسب برخوردار باشد. سیم کشی تلفن سانرتال به کابل کشی سانترال نیز معروف است.
اگر قصد دارید سیم کشی تلفن های سانترال ساختمان خود را انجام دهید، توصیه می کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، یک فرد مجرب را برای انجام این کار انتخاب کنید. شرکت پیشگام رایانه با هدف تسهیل دسترسی شما به مجرب ترین متخصص تلفن های سانترال و اطلاع از هزینه سیم کشی تلفن سانترال در این زمینه فعال است. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.
کابل کشی سانترال
 

اجرت کابل کشی سانترال

هزینه های کابل کشی تلفن سانترال و اجرت آن به موارد مختلفی بستگی دارد. از محل کار گرفته تا وسعت آن، تعداد پریزها و حجم سیم کشی، همگی بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار هستند. در ادامه به مواردی که در تعیین قیمت نهایی اجرت کابل کشی سانترال موثر هستند می پردازیم.

تلفن سانترال چگونه است؟

تلفن سانترال یک تلفن اداری است که تمام توان مورد نیاز برای عملکرد را از یک کابل از شبکه‌ ای از خطوط مسی که تلفن‌ های اداری را به یکدیگر وصل می‌ کند تا تعداد مشخصی از خطوط خارجی را به اشتراک بگذارد، به دست می‌آورد. سانترال بدون نیاز به منبع تغذیه اضافی، ترانسفورماتور AC یا نیازهای در دسترس بودن خروجی، یک تلفن مجهز به خط سانترال یک اتصال بسیار قابل اعتماد است که می تواند مستقل از اتصال داده یا برق اصلی به محل شما کار کند.

به همین دلیل، تلفن های مجهز به خط سانترال برای ارتباطات اضطراری یا برای اتصالاتی که استفاده بی وقفه از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب ارجح هستند.

سانترال بدون قطعی

تلفن مجهز به خط سانترال نیروی مورد نیاز برای کار را از خط تلفن مسی که برای پردازش داده های صوتی استفاده می کند، بدست می آورند. یک کابل به تلفن وصل می‌شود و هر خط تلفنی که در دفتر شما کار می‌کند به شبکه ارتباطی متصل می‌شود. این بدان معناست که با جلوگیری از آسیب به خط ارتباطی، یک تلفن مجهز به خط سانترال حتی در صورت قطع برق یا قطعی اینترنت، بدون نقص کار خواهد کرد.

تاثیر فضای ساختمان بر هزینه

مقدار فضا بر هزینه سیم کشی تلفن سانترال تأثیر می گذارد. اولین عاملی که در محاسبه هزینه سیم کشی گوشی های تلفن سانترال خود را نشان می دهد مساحت فضای سیم کشی است. مساحت سیم کشی تلفن های سانترال تعیین کننده میزان کابل مورد نیاز و پریز یا پریز تلفن در داخل ساختمان است، بنابراین در درجه اول بر قیمت تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای کار و در نتیجه هزینه سیم کشی تلفن سانترال ساختمان تأثیر می گذارد. دستمزد اپراتور سیم کشی می تواند بر اساس سختی کار یا تعداد طبقات متفاوت باشد. توجه داشته باشید که گوشه‌ها، کف‌ها و راه پله‌ها که به سختی می‌افزایند ممکن است هزینه ساخت سیم‌ کشی تلفن را افزایش دهند.

 هزینه داکت کشی تلفن سانترال

کانال کشی بر هزینه سیم کشی تلفن های سانترال تأثیر می گذارد. داکت به جعبه‌ های پلاستیکی گفته می‌ شود که برای مخفی کردن سیم‌ ها در سیم‌ کشی تلفن سانترال و شبکه و به طور کلی کابل‌ ها و سیم‌ هایی که روی سطح قرار می‌ گیرند استفاده می‌ شود. معمولاً در مواردی که بیش از یک رشته سیم کار می شود از کانال برای تمیز کردن سیم کشی استفاده می شود.

البته بیشتر سیم کشی ها در مراحل پایانی ساختمان و توکار انجام می شود، اما اگر سیم کشی مشکل داشته باشد یا مشتری بخواهد انشعاب جدیدی به مدار اضافه کند، سیم کشی سطحی یا روکار انجام می شود. بنابراین در محاسبه هزینه سیم کشی تلفن روکار سانترال باید هزینه کانال کشی را نیز در نظر گرفت.

البته در نظر داشته باشید که این امر در مواقعی ضروری است که سیم کشی توکار قبلاً در ساختمان انجام نشده باشد و یا نتوان ایرادات سیم کشی توکار قدیمی را اصلاح کرد. در غیر این صورت هزینه سیم کشی تلفن روکار شامل هزینه سیم کشی تلفن در ساختمان شما نمی شود.

 قیمت پریزهای تلفن سانترال

تعداد پریزها بر هزینه ساخت سیم کشی تلفن های سانترال تأثیر می گذارد. معمولا برای هر خط تلفن سانترال یک پریز تلفن به تعداد اتاق ها و قسمت های مختلف ساختمان بر اساس نقشه اولیه کار تعبیه می شود. پرداخت هزینه خط تلفن به هر یک از پریزها و اتصال خط برای هر پریز اعلام می شود. البته هزینه خرید پریز و سایر لوازم جانبی مانند صداگیرهای خط تلفن می تواند بر هزینه اولیه کلیه تجهیزات کار و به تبع آن هزینه سیم کشی تلفن تاثیر بگذارد.

هزینه عیب یابی سانترال

هزینه عیب یابی سیم کشی تلفن سانترال به صورت جداگانه حساب می شود. عیب یابی سیم کشی تلفن نیز از جمله مواردی است که می تواند بر هزینه سیم ‌کشی تلفن سانترال تاثیر بگذارد. هزینه عیب یابی سیم کشی تلفن توسط تعمیر کار سیم کشی تلفن اعلام می گردد و بسته به مشکلی که پیش آمده می تواند متفاوت باشد. گفتیم که متراژ یکی از مهم ترین عوامل در هزینه سیم کشی تلفن های سانترال است. در نتیجه هزینه عیب یابی سیم کشی تلفن سانترال نیز موثر است. هرچه متراژ سیم کشی تلفن سانترال شما بیشتر باشد در صورت بروز مشکل در سیم کشی از قبیل خرابی و قطعی بوق تلفن، وجود نویز یا خش خش کردن تلفن ملزم به پرداخت هزینه بیشتری برای رفع این ایرادات خواهید بود.
هزینه عیب یابی تلفن سانترال

مزایای تلفن سانترال

یک تلفن مجهز به خط سانترال یک فناوری فوق العاده قوی است. در حالی که معمولاً از یک تلفن دارای VoIP در مجموعه ویژگی های خود پیچیده تر است، یک تلفن مجهز به خط سانترال بر روی زیرساخت فیزیکی ساخته شده است که حداقل مستعد خرابی است.

تطبیق پذیری

این فناوری فقط به یک نقطه کابل نیاز دارد. تلفن سانترال را می توان بدون نگرانی در مورد کابل اترنت یا دسترسی به برق AC جابجا کرد.

هزینه

برای اکثر مناطق اداری، سیم‌ کشی فیزیکی تلفن‌ های مجهز به خط سانترال از قبل برقرار است. علاوه بر این، سیستم های تلفن سانترال به تعمیر و نگهداری نسبتا کمی نیاز دارند. این عوامل با کاهش هزینه های نصب و نگهداری برابر است.

مزایای تلفن سانترال

قیمت تعویض سیم کشی قبلی

هزینه تعویض سیم کشی تلفن های سانترال بصورت جداگانه محاسبه می شود. در صورت اصرار پیمانکار مبنی بر تعویض کامل سیم کشی ساختمان و نصب مجدد، هزینه های اضافی از جمله هزینه تعویض سیم کشی تلفن سانترال به کار اضافه می شود. البته این هزینه بیشتر صرف کارهایی مانند کندن دیوارها و تعویض سیم کشی های قدیمی با سیم کشی های جدید و گچ کاری و رنگ آمیزی می شود. دقیقاً به دلیل اینکه هزینه تعویض سیم‌ کشی تلفن می‌تواند زیاد باشد، اکثر مشتریان منصرف شده و به سیم‌ کشی کانال و سیم‌ کشی سطحی روی می‌آورند.

هزینه سیم کشی تلفن سانترال

هزینه سیم کشی تلفن های سانترال به صورت جداگانه محاسبه می شود. سانترال یکی از پرکاربردترین ابزارهای ارتباطی در داخل ساختمان های اداری و تجاری است. این ابزار که معمولاً در ورودی ساختمان نصب می شود وظیفه تقسیم چند خط بین کاربران تلفن و برقراری ارتباط داخلی بین قسمت های مختلف ساختمان از طریق تلفن را فراهم می کند. نصب سانترال و سیم کشی مورد نیاز برای آن هم زمان بر است و هم نیاز به تجهیزات ویژه تری نسبت به سیم کشی یک خط معمولی دارد، بنابراین هزینه تعمیر سیم کشی سانترال می تواند کمی بیشتر باشد.

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.