بعد از ریست مودم چه کنیم

بعد از ریست مودم چه کنیم

بعد از ریست مودم چه کنیم؟  یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید ، فراموش کردن رمز ورود مودم Wi-Fi مودم پس از بازنشانی آن است. پیدا کردن رمز عبور مودم پس از بازنشانی یا ریست کار دشواری نیست. در ادامه ، ما به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید پس از تنظیم مجدد مودم رمز عبور خود را پیدا کنید. حل مشکل فراموش کردن رمز عبور WiFi یک کار ساده است و می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

اگر در شرکت و یا سازمان خود نیاز به پشتیبانی شبکه دارید می توانید از خدمات پیشگام رایانه بهره ببرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات شبکه های کامپیوتری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در شرکت پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات کامپیوتری و شبکه می پردازیم. در صورتی که به خدمات شبکه برای شرکت و سازمان خود برای تنظیمات بعد از ریست مودم نیاز داشتید می توانید با شماره تلفن 02157801000 با شرکت پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.

اگر مودم خود را ریست کنم چه اتفاقی می افتد؟

ریست مودم، شما را به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز می گرداند. همچنین هرگونه تنظیمات سفارشی که ممکن است تغییر داده باشید، از جمله تنظیم آدرس IP ثابت ، DNS ، رمز عبور شخصی ، تنظیمات WiFi ، مسیریابی و تنظیمات DHCP را پاک می کند. تنظیم مجدد کارخانه تنظیمات سفارشی مودم شما را پاک می کند و آن را به حالت قبل باز می گرداند. این یک گام مهم در هنگام عیب یابی برخی از مشکلات شبکه است. تنظیم مجدد کارخانه نسبتاً آسان است، اما روش ریست کردن هر مودم کمی متفاوت است.

ریست کردن مودم

ریست کردن مودم

اگر نمی توانید به صفحه راه اندازی مبتنی بر وب مودم دسترسی پیدا کنید یا رمز عبور مودم را فراموش کرده اید، می توانید مودم را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانید. برای انجام این کار ، دکمه Reset را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید.

توجه: با بازنشانی مودم به تنظیمات پیش فرض کارخانه ، رمز عبور مودم شما نیز بازنشانی می شود. رمز عبور پیش فرض مودم برای نام کاربری “admin” است.

مهم: هنگام فشار دادن دکمه تنظیم مجدد ، مطمئن شوید که چراغ مودم چشمک می زند. این نشان می دهد که مودم به درستی تنظیم مجدد می شود.

توجه: محل دکمه تنظیم مجدد ممکن است برای هر مدل متفاوت باشد. دستگاههای قدیمی ممکن است نیاز به فشار دادن و نگه داشتن دکمه Reset به مدت 30 ثانیه برای تکمیل فرآیند بازنشانی داشته باشند.

اگر مودم شما دکمه تنظیم مجدد ندارد، باید آن را با استفاده از یک گزینه در رابط پیکربندی آن تنظیم مجدد کنید.

توصیه می کنیم از دفترچه راهنمای روتر خود مشورت کنید. می توانید نام مدل مودم خود را در وب جستجو کنید. دفترچه راهنما به شما کمک می کند تا به رابط وب مودم خود متصل شوید و همچنین به شما نشان می دهد که گزینه تنظیم مجدد کجاست.

بعد از ریست مودم چه کنیم

چگونه می توان نام کاربری و رمز عبور مودم خود را پس از بازنشانی پیدا کرد؟ ساده ترین کار این است که اطلاعات برچسب را در پایین مودم خود مشاهده کنید. بسیاری از مودم ها، به ویژه آنهایی که از یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی استفاده می کنند، رمزهای عبور منحصر به فردی دارند. این گذرواژه ها اغلب روی برچسبی روی مودم چسبانده می شوند. گاهی اوقات ممکن است آن را به جای برچسب در جعبه مودم قرار دهند. ترکیبی از نام کاربری و رمز عبور مشترک را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.