تنظیمات مودم بعد از ریست

تنظیمات مودم بعد از ریست

تنظیمات مودم بعد از ریست چیست؟ تنظیم مجدد مودم بعد از ریست کردن چگونه است؟ پس از ریست کردن مودم باید چه تنظیماتی را روی آن انجام دهیم؟ برای بازنشانی مودم کابلی خود به تنظیمات پیش فرض کارخانه، می توانید از دکمه بازنشانی در پشت مودم کابلی یا دکمه نرم افزار تنظیم مجدد کارخانه استفاده کنید. با این حال، اگر رمز عبور پیش فرض را برای دسترسی به مودم کابلی خود تغییر داده اید و رمز عبور را گم کرده اید، باید از دکمه Reset در پنل پشتی استفاده کنید.

پس از تنظیم مجدد مودم کابلی به تنظیمات پیش فرض کارخانه، نام کاربری admin و رمز عبور رمز عبور است. آدرس IP LAN همیشه 192.168.100.1 است. شما نمی توانید این آدرس IP LAN را تغییر دهید.

بازنشانی مودم

برای بازنشانی مودم کابلی خود به تنظیمات پیش فرض کارخانه با استفاده از دکمه Reset:

مودم کابلی خود را روشن کنید
یک گیره کاغذ صاف شده را در دکمه Reset قرار دهید و حدود هفت ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا همه LED ها چشمک بزنند.
دکمه Reset را رها کنید.
پیکربندی مودم کابلی شما به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی شده است. وقتی ریست کامل شد، مودم کابلی راه اندازی مجدد می شود. این فرآیند حدود یک دقیقه طول می کشد.

هشدار: برای جلوگیری از خطر خراب کردن سیستم عامل، تنظیم مجدد را قطع نکنید. به عنوان مثال، مرورگر را نبندید، روی پیوند کلیک نکنید یا صفحه جدیدی را بارگذاری نکنید. مودم کابلی یا روتر مودم خود را خاموش نکنید.

تنظیمات مودم بعد از ریست

برای بازنشانی مودم کابلی خود به تنظیمات پیش فرض کارخانه با استفاده از دکمه نرم افزار بازنشانی کارخانه:

یک مرورگر وب را از رایانه یا دستگاه تلفن همراهی که به شبکه شما متصل است راه اندازی کنید.

http://192.168.100.1 را وارد کنید.

نام کاربری و رمز عبور مودم کابلی یا روتر مودم خود را وارد کنید.

نام کاربری admin است. رمز عبور پیش فرض رمز عبور است. نام کاربری و رمز عبور به حروف کوچک و بزرگ حساس است.

صفحه اصلی BASIC نمایش داده می شود.

ADVANCED را انتخاب کنید.

صفحه اطلاعات کابل نمایش داده می شود.

روی دکمه تنظیم مجدد کارخانه کلیک کنید.

یک پیام تایید نمایش داده می شود.

روی دکمه OK کلیک کنید.

پیکربندی به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازنشانی می شود. وقتی ریست کامل شد، مودم کابلی راه اندازی مجدد می شود. این فرآیند حدود یک دقیقه طول می کشد.

هشدار: برای جلوگیری از خطر خرابی سیستم عامل، تنظیم مجدد را قطع نکنید. به عنوان مثال، مرورگر را نبندید، روی پیوند کلیک نکنید، یا صفحه جدیدی را بارگذاری نکنید. مودم کابلی یا روتر مودم خود را خاموش نکنید.

تنظیم مجدد مودم بعد از ریست کردن

تنظیمات مجدد مودم

تنظیم مجدد مودم شما را به تنظیمات پیش فرض کارخانه باز می گرداند. همچنین تنظیمات سفارشی‌شده‌ای را که ممکن است تغییر داده باشید، از جمله راه‌اندازی آدرس IP ثابت، DNS، رمز عبور شخصی، تنظیمات WiFi، مسیریابی و تنظیمات DHCP پاک می‌کند. اگر تنظیمات سفارشی دارید، می‌توانید قبل از انجام ریست مودم از تنظیمات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و پس از اتمام بازنشانی مجدداً آن‌ها را بازیابی کنید.

زمان ریست کردن مودم

قبل از اینکه نحوه تنظیم مجدد مودم خود را بررسی کنیم، مهم است که در مورد زمان مناسب بازنشانی به تنظیمات کارخانه صحبت کنیم. اگر مودم شما درست کار نمی کند، یا اگر برخی از تنظیمات را تغییر داده اید که نمی توانید آنها را لغو کنید، ممکن است تصمیم بگیرید که زمان آن رسیده است که مودم خود را به تنظیمات پیش فرض خود بازنشانی کنید.

با این حال، قبل از انجام این کار، همیشه ارزش آن را دارد که ابتدا یک راه اندازی مجدد ساده انجام دهید. اگر قبلاً راه‌اندازی مجدد (راه‌اندازی مجدد) مودم خود را امتحان نکرده‌اید، روی پیوند زیر کلیک کنید تا دستورالعمل‌های سه روش مختلف را برای راه‌اندازی مجدد ببینید.

نحوه ریست کردن مودم

روش ترجیحی برای تنظیم مجدد مودم، ورود به رابط تنظیمات کاربر است. اگر این یک گزینه نیست، می توانید آن را به صورت دستی با استفاده از دکمه تنظیم مجدد در پشت مودم انجام دهید.

بعد از ریست مودم چه کنیم

اگر مودم را ریست کنم چه اتفاقی می افتد؟

پس از تنظیم مجدد مودم، تنظیمات به تنظیمات کارخانه باز می گردند. تمام تنظیمات سفارشی شده مودم (نام Wi-Fi (SSID)، امنیت بی سیم و غیره) پاک خواهند شد.

مهم: اگر می‌خواهید تنظیمات اصلی روتر را بدون پیکربندی مجدد بازیابی کنید، باید یک فایل پشتیبان ذخیره کنید. برای یادگیری چگونگی، اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.