راه اندازی شبکه داخلی

راه اندازی شبکه داخلی در یک سازمان

راه اندازی شبکه داخلی یکی از نیازهای سازمان ها و شرکت های رو به توسعه است. یک شبکه داخلی به روز و پرسرعت کمک می کند تا رشد کسب و کار بیش از پیش شده و فرآیند انجام کارها با دقت و نظم بیشتری انجام شود. راه اندازی شبکه داخلی شرکت و سازمان نیاز به مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارد. به همین خاطر برای راه اندازی شبکه داخلی در یک سازمان باید از شرکت های معتبر خدمات نصب و راه اندازی شبکه را دریافت کنید.

پیشگام رایانه از شرکت های معتبر در زمینه نصب و راه اندازی شبکه در تهران است که با سابقه طولانی توانسته است به مشتریان بسیاری خدمات ارائه کند. در صورت نیاز به خدمات نصب و راه اندازی شبکه می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید.

شبکه داخلی چیست؟

شبکه داخلی به معنای یک منبع شبکه خصوصی و اختصاصی است که فقط توسط کارمندان و پیمانکاران منفرد (یعنی کارمندان موقت) یک شرکت خاص یا نهاد تجاری مشابه قابل دسترسی است. شبکه داخلی شامل بخشهایی از اینترنت یا هر جامعه شبکه دیگری که برای عموم آزاد است ، مانند عضویت یا عضویت در گروهها ، انجمنها و سازمانهای مشابه نیست. در حقیقت شبکه داخلی شخصی و اختصاصی است و فقط برای افراد خاصی در نظر گرفته شده است.

شبکه داخلی به معنای منبع اختصاصی شبکه دارای مجوز است که فقط توسط کاربران مجاز قابل دسترسی است. “شبکه داخلی” به طور خاص اینترنت را حذف می کند (همانطور که اصطلاح معمولاً تعریف می شود) یا هر جامعه شبکه دیگری که برای عموم آزاد است ، از جمله عضویت یا عضویت در گروه ها ، انجمن ها یا سازمان های مشابه. اتصال به وسیله پیوندهای ایمن مانند VPN یا شماره گیری به شبکه داخلی دارای مجوز به منظور اجازه دادن به کاربران مجاز برای استفاده از نرم افزار ، استفاده از یک شبکه داخلی تلقی می شود.

شبکه داخلی

برای راه اندازی شبکه داخلی باید محیط داخلی شبکه دارای یک فایروال سخت افزاری مجاز و پشتیبانی شده بین شبکه داخلی و اینترنت باشد. این فایروال سخت افزاری کمک می کند تا شبکه داخلی از شبکه اینترنت جدا شده و از دسترسی های غیر مجاز خارج از شبکه داخلی جلوگیری شود. البته برای راه اندازی شبکه داخلی، شبکه هایی که به اینترنت متصل نیستند نیازی به راه اندازی فایروال سخت افزاری نیست.

راه اندازی شبکه

امروزه بسیاری از شرکت ها برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های خود اقدام به راه اندازی شبکه های کامپیوتری می کنند. طراحی شبکه قبل از پیاده سازی آن کمک می کند تا بهترین قابلیت ممکن را با حداقل امکانات و هزینه در اختیار داشته باشید. برای انتخاب یک شرکت خدماتی که بتواند به شما خدمات مناسب شبکه را ارائه دهد کار دشواری است. چون این کار از حساسیت بالایی برخوردار است و کوچکترین مشکلی در پیاده سازی شبکه موجب افت سرعت و قطعی های پی در پی خواهد شد. از این رو پیدا کردن یک شرکت معتبر که بتواند سرویس های با کیفیت و پشتیبانی و نگهداری مطلوبی را ارائه دهد کاری دشوار است. شما می توانید برای برون سپاری خدمات شبکه خود به پیشگام رایانه اعتماد کنید. پیشگام رایانه با داشتن سابقه طولانی در خصوص خدمات شبکه توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را فراهم سازد.
 
 

راه اندازی شبکه های داخلی

راه اندازی شبکه داخلی

نصب و راه اندازی شبکه داخلی سازمان ها و شرکت ها بر خلاف آنچه به نظر می رسد یک کار تخصصی و حرفه ای است که مهارت و تجربه بالایی نیاز دارد. اگر راه اندازی شبکه داخلی به درستی انجام شود و در نصب تجهیزات شبکه های کامپیوتری دقت لازم صورت بگیرد، تاثیر فراوانی در عملکرد آن مجموعه دارد.

برخی از این تاثیرات عبارتند از:

  • کاهش هزینه ها
  • پایداری شبکه
  • کاهش خرابی های احتمالی

یک طراحی شبکه کامپیوتری درست و اصولی می تواند زیرساخت کسب و کار هر مجموعه رو به توسعه ای را به بهترین شکل ممکن مهیا سازد. کارشناسان متخصص و متعهد پیشگام رایانه معتقدند که شبکه کامپیوتری شما باید کارآمد و متناسب با نیازهای روز و بر اساس استانداردهای روز جهانی، طراحی و راه اندازی شود و هم چنین با استفاده بهینه از آن، دسترسی کاربران به منابع و خدمات شبکه رایانه ای به آسان ترین شکل ممکن فراهم گردد.

برون سپاری خدمات

نصب و راه اندازی شبکه داخلی و برون سپاری خدمات انفورماتیک و برون سپاری خدمات شبکه، امروزه به دغدغه و چالشی برای مدیران شرکت ها و سازمان های رو به توسعه تبدیل شده تا بتوانند با در اختیار گرفتن یک شرکت خدمات دهنده یا گروه متخصص ارائه دهنده سرویس های خدمات نصب و راه اندازی و پسیو شبکه و همچنین پشتیبانی شبکه و برون سپاری واحد انفورماتیک شرکت خود، علاوه بر صرفه جویی در هزینه، استفاده کمتر و بهینه تر از فضای فیزیکی سازمان، از تخصص و دانش اجرایی بیشتری در حوزه مشاوره، اجرا، نگهداری تمامی سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری شبکه کامپیوتری خود در سطح سرور و کاربران بهره مند شوند.

خدمات راه اندازی شبکه داخلی

خدمات راه ‌اندازی شبکه داخلی شرکت ها و سازمان ها یا به عبارتی طراحی، نصب و پیاده‌ سازی شبکه های رایانه ای از بخش‌های اصلی خدمات شبکه ‌های کامپیوتری می ‌باشد. در واقع این بخش، با هدف ایجاد یک ارتباط یکپارچه و بدون وقفه بر روی قسمت‌های مختلفی هم‌ چون دیتا، صدا، تصویر، وایرلس، فیبرنوری، امنیت، برنامه‌های کاربردی و … ارائه می‌گردد. شاید برای بسیاری از شرکت‌ها از جمله شرکت‌هایی که در حوزه ‌هایی غیر از IT فعالیت می‌کنند، پیاده‌سازی یک فن‌آوری نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری جدید در شبکه کامپیوتری بسیار سخت و پیچیده بوده و نیاز به دقت و تخصص بالا داشته باشد. اما با حمایت و مشاوره یک شرکت نصب و راه اندازی شبکه ‌های کامپیوتری، این مسئله هرگز به یک معضل تبدیل نمی‌گردد.

خدمات راه اندازی شبکه داخلی

پیشگام رایانه

شرکت پیشگام رایانه از مجموعه های با سابقه و معتبر در تهران است که خدمات بسیاری را به شرکت ها و سازمان ها داده است. در صورت نیاز به خدمات راه اندازی و نصب شبکه داخلی و خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه می توانید با ما تماس حاصل فرمایید. نیروهای متخصص پیشگام رایانه آماده ارائه هرگونه خدمات و مشاوره شبکه به شما عزیزان هستند.

 

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.