روشن ماندن مودم ADSL

ترفند روشن ماندن مودم ADSL در مواقع قطع برق

ترفند روشن ماندن مودم ADSL در مواقع قطع برق شهری و استفاده از مودم در زمان قطع شدن برق. حتما شما هم در زمان قطع شدن برق با مشکل استفاده از مودم مواجه شدید. زیرا اکثر مودم های امروزی به غیر از مودم های جیبی، با برق مستقیم شهری کار می کنند و باتری داخلی برای زمان قطع شدن برق ندارند.

روشن ماندن مودم ADSL در زمان قطع برق

در روزهای اخیر و با افزایش قطعی های مکرر برق، حتما شما هم با مشکل اینترنت و خاموش شدن مودم مواجه شده اید. برای روشن نگه داشتن مودم می توانید از یک کابل استفاده کنید. برای روشن ماندن مودم های ADSL در زمان قطع برق شهری یک کابل تبدیل را نیاز دارید. کابل تبدیل تبدیل USB به DC12 که یه طرفش را به پاوربانک و طرف دیگه را به مودم وصل می کنید.
فقط چک کنید طرف مودم ۲.۵ میلی‌متر یا ۳.۵ میلی‌متره
قیمت این کابل حدودا ۲۰-۳۰ هزار است.

روشن ماندن مودم ADSL در مواقع قطع برق

کابل تبدیل USB به DC مدل T912

این کابل مبدل مودم دارای ورودی پورت USB می باشد و خروجی سیم آداپتوری 9 ولت یا 12 ولت می باشد. توسط یک کلید ولتاژ خروجی 9 یا 12 ولت قابل انتخاب می باشد. در زمان اتصال ولتاژ خروجی توسط یک نمایشگر بر روی کابل نشان داده می شود. در زمان قطعی برق از طریق پورت USB می توانید مودم خود را به پاوربانک یا شارژر فندکی خودرو متصل نمایید. خروجی دیگر که 9 یا 12 ولت است را به مودم ثابت خانگی خود متصل کنید. با استفاده از این کابل مبدل می توانید مودم های ثابت را که دارای ولتاژ 9 یا 12 ولت هستند را روشن کنید.
قابلیت دیگر این کابل این است که می توانید مودم خود را از طریق متصل کردن به شارژر فندکی روشن کنید و از آن در خودرو استفاده کنید. برای زمان هایی که به مسافرت می روید بسیار کارآمد است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.