شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران

شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران

شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران از جمله شرکت های مهندسی و خدماتی هستند که انواع خدمات پسیو و پشتیبانی شبکه را به شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهند. تعداد شرکت های شبکه های کامپیوتری در تهران بسیار است اما شرکت های معتبر کمی را می توان یافت که تجربه و سابقه کاری مناسبی داشته باشند. شرکت پیشگام رایانه با 22 سال سابقه و تجربه توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد.

شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران

برون سپاری خدمات شبکه برای بسیاری از شرکت ها و سازمان های کوچک و بزرگ امری اجتناب ناپذیر است. از این رو این شرکت ها برای نصب و راه اندازی شبکه و پس از آن برای پشتیبانی شبکه به شرکت های شبکه کامپیوتری نیاز جدی دارند. از این رو شرکت های زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که پیشگام رایانه به عنوان یکی از شرکت های فعال در این حوزه با توجه به سابقه طولانی خود سرآمد سایر شرکت های شبکه در تهران است.

چرا شرکت ها از شبکه ها استفاده می کنند؟

امروزه بیشتر شرکت ها و سازمان ها از شبکه های کامپیوتری برای ارائه اطلاعات به کارمندان ، تأمین کنندگان و مشتریان استفاده می کنند. هر کاربری در شبکه می تواند به قابلیت های سرور دسترسی پیدا کند. با آسان و سریع به اشتراک گذاشتن اطلاعات، شبکه ها روش های جدیدی برای کار و افزایش بهره وری ایجاد کرده اند. از این رو شرکت ها و سازمان هایی که در شهر تهران مستقر هستند از خدمات برون سپاری شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران برای نیازهای خود استفاده می کنند.

شرکت های شبکه های کامپیوتری در تهران

راه حل های شبکه IT

پیشگام رایانه مجموعه ای جامع از راه حل های شبکه را ارائه می دهد که توسط تیمی از مهندسان با بیش از 22 سال تجربه توسعه یافته است. ما در پیشگام رایانه درک می کنیم که شبکه رایانه ای شما یک عنصر حیاتی در تجارت شما است. در این عصر فن آوری گرا ، شرکت شما فقط به اندازه زیرساخت رایانه ای است که آن را پشتیبانی می کند. عناصر مهمی در عملکرد شبکه شما موثر هستند که عبارتند از:

  • در دسترس بودن
  • قابلیت اطمینان
  • قابلیت گسترش
  • حداقل قطعی
  • امنیت شبکه 

با راه حل های پیشگام رایانه، شبکه شما به یک دارایی برجسته تجاری تبدیل می شود. یک شبکه ارتباطی طراحی شده و به خوبی نگهداری شده به معنای افزایش کارایی ، افزایش بهره وری ، استرس کمتر و کاهش چشمگیر خرابی است.

در پیشگام رایانه، برای تسهیل عملکرد و در دسترس بودن مطلوب شبکه، طراحی نوآورانه زیرساخت شبکه کامپیوتری را در اختیار شرکت ها قرار داده ایم. منافع حاصل از راه حل های ما که توسط مهندسین مجرب ما طراحی شده است، تفاوت اساسی در نحوه عملکرد شبکه رایانه ای شما ایجاد می کند.

خدمات پیشگام رایانه

ما در پیشگام رایانه برای کلیه نیازهای شبکه محلی شما (LAN) از جمله مشاوره، اجرا و نگهداری شبکه خدمات تخصصی ارائه می دهیم. سابقه کاری ما در پیشگام رایانه در مقایسه با سایر شرکت های شبکه کامپیوتری در تهران بیشتر بوده و پروژه های به انجام رسانده بسیار زیادی را در کارنامه کاری خود داریم. رضایت و اعتماد مشتریان ما نشانه حسن انجام فعالیت خدمات شبکه در پیشگام رایانه است.

جهت دریافت مشاوره تخصصی با شماره ۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰ تماس حاصل نمایید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.