ارائه راهکار و خدمات امنیت شبکه

ارائه راهکار و خدمات امنیت شبکه کامپیوتری

ویروس ها و تهدیدهای امنیتی جدیدی وجود دارد که هر روز بروز می شوند! ارائه راهکار و خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری به کسب و کار شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شما محفوظ می ماند. پیشگام رایانه ارائه دهنده خدمات امنیت شبکه و پشتیبانی و نگهداری شبکه به شرکت ها و سازمان ها است. در صورت نیاز به دریافت خدمات یا مشاوره با شماره تلفن 02157801000 تماس حاصل بفرمایید.

ارائه راهکار و خدمات امنیت شبکه

سرویس های امنیتی شبکه برای محافظت از زیرساخت های شبکه داخلی و دستگاه های متصل از دسترسی ناخواسته ، مدیریت نادرست و حملات طراحی شده اند. ارائه دهندگان امنیت شبکه می توانند ارزیابی جامعی از معماری شبکه ارائه دهند و امنیت اینترنت و اتصالات اینترانت را ارزیابی کنند. سپس ارائه دهندگان از این اطلاعات برای اجرای فایروال ها و سایر اقدامات محافظتی استفاده می کنند. کلیه این موارد برای پاسخگویی به نیازهای مشتری سفارشی شده است. ارائه دهندگان امنیت شبکه می توانند به نظارت بر موجودی دستگاه و نقاط دسترسی بی سیم نیز کمک کنند و همچنین می توانند به روز بودن سلامت کلی دستگاه های جداگانه و شبکه را به طور کامل مشاهده کنند.

 

ارائه راهکارها و خدمات امنیت شبکه های کامپیوتری

راه حل های امنیتی شبکه چیست؟

امنیت شبکه هر فعالیتی است که برای محافظت از قابلیت استفاده و یکپارچگی شبکه و داده های شما طراحی شده است. این راه حل ها شامل هر دو فناوری سخت افزاری و نرم افزاری است. انواع تهدیدات را هدف قرار می دهد. از ورود یا گسترش آنها در شبکه شما جلوگیری می کند. امنیت موثر شبکه دسترسی به شبکه را مدیریت می کند.

امنیت شبکه چگونه کار می کند؟

امنیت شبکه چندین لایه دفاعی را در لبه و شبکه ترکیب می کند. هر لایه امنیتی شبکه سیاست ها و کنترل ها را اجرا می کند. کاربران مجاز به منابع شبکه دسترسی پیدا می کنند ، اما از ورود کاربران مخرب و هکرها از انجام سوء استفاده ها و تهدیدها جلوگیری می کنند. این کار باعث می شود تا شبکه در نهایت امنیت به کار خود ادامه دهد.

چگونه می توانم از امنیت شبکه بهره مند شوم؟

گسترش شبکه های کامپیوتری دنیای ما را متحول کرده است. نحوه زندگی ، کار ، بازی و یادگیری همه تغییر کرده است. هر سازمانی که می خواهد خدماتی را که مشتریان و کارمندان درخواست می کنند ارائه دهد ، باید از شبکه خود محافظت کند. امنیت شبکه همچنین به شما کمک می کند از اطلاعات اختصاصی در برابر حمله محافظت کنید. در نهایت از اعتبار شما محافظت می کند. هرچه شبکه شما ایمن تر باشد، کارآیی آن بالاتر رفته و می تواند خدمات بهتری ارائه دهد.

چه خدماتی توسط امنیت شبکه ارائه می شود؟


انواع مختلف دستگاه ها و ابزارهای امنیتی شبکه:

  • کنترل دسترسی
  • نرم افزار آنتی ویروس و ضد بدافزار
  • امنیت برنامه
  • تجزیه و تحلیل رفتاری
  • جلوگیری از از دست دادن داده ها
  • منع توزیع پیشگیری از خدمات
  • امنیت ایمیل
  • فایروال ها

امنیت شبکه با مثال چیست؟

امنیت شبکه متشکل از سیاست ها ، فرایندها و روش های اتخاذ شده برای جلوگیری ، شناسایی و نظارت بر دسترسی غیر مجاز، سوء استفاده، اصلاح یا انکار شبکه رایانه ای و منابع قابل دسترسی به شبکه است.

چرا امنیت شبکه لازم است؟

امنیت شبکه برای شبکه های خانگی و سازمانی و همچنین در دنیای تجارت مهم است. بیشتر شرکت ها و سازمان ها دارای اتصال اینترنت پرسرعت دارای یک یا چند روتر بی سیم هستند که در صورت عدم ایمن سازی مناسب می توان از آنها بهره برد. یک سیستم امنیتی جامع شبکه به کاهش خطر از دست رفتن اطلاعات، سرقت و خرابکاری کمک می کند.

امنیت به عنوان سرویس مزایای زیادی را به همراه دارد. واضح ترین آنها ارائه یک رابط وب برای مدیریت و مدیریت داخلی است. این امکان را برای به روزرسانی مداوم فراهم می کند و به شما کمک می کند تا کارهای اداری مانند مدیریت ورود به سیستم را انجام دهید و به شما امکان صرفه جویی در وقت و هزینه را می دهد.

برچسب ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.