انواع خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

انواع خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

انواع خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه های کامپیوتری در شرکت پیشگام رایانه به دو بخش کلی دسته بندی می‌شود:

۱- خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه

۲- خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی سخت افزار شبکه

خدمات پشتیبانی شبکه و سخت افزار ، شامل پشتیبانی و نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربین‌های مداربسته، سیستم برق اضطراری UPS، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات اداری مانند پرینتر، فکس، اسکنر و … می‌باشد.

  • ارائه مشاوره شبکه  آنلاین جهت خرید تجهیزات و زیرساخت شبکه
  • مانیتورینگ تجهیزات سخت افزاری شبکه به صورت آنلاین و لحظه‌ای
  • بازدیدهای دوره‌ای به منظور مراقبت و پیشگیری از خرابی تجهیزات شبکه
  • عیب یابی و رفع خرابی زیرساخت و پسیو شبکه
  • پیاده سازی و اجرای قابلیت افزونگی (Redundancy) جهت پیشگیری از قطعی در شبکه و سرویس دهی
  • در نظر گرفتن ویژگی مقیاس پذیری و توسعه پذیری شبکه (Scalability)

پشتیبانی نرم افزار شبکه

خدمات پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می‌باشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم‌افزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاهای شرکت است. بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

نحوه ارائه خدمات نگهداری شبکه به مشتریان:

در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط به پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در شرکت پیشگام رایانه محدود به شهر تهران، کرج و حومه می‌باشد.

انواع خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری

خدماتی که کارشناسان ما در این بخش برای رفع ایرادها و مشکلات شبکه شما ارائه می‌دهند، معمولاً به چهار روش زیر انجام می‌گردد:

  • خدمات پشتیبانی شبکه راه دور  از طریق سیستم تیکتینگ:

در این روش مشتریان، مشکلات (شبکه، نرم افزاری، سخت افزاری و …) خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

نحوه ارائه خدمات پشتیبانی شبکه

  • خدمات پشتیبانی شبکه به صورت تلفنی:

بعضی از مشکلات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد

و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل برخی مشکلات رایج، می‌توانند شما  مشتریان عزیز را به صورت تلفنی راهنمایی کنند.

  • خدمات پشتیبانی شبکه راه دور  به صورت ریموت:

در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.

  • خدمات پشتیبانی شبکه به صورت حضوری:

در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل اقدام به ارائه خدمات شبکه نماید

و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.

چگونه مناسب‌ترین تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه را انتخاب کنیم؟

خدمات پشتیبانی شبکه نه تنها بر کل اینترنت، بلکه در تنظیم و مدیریت شبکه‌هایی که آن را تشکیل می‌دهند نیز تمرکز دارد. برای تمامی کسب و کارها وجود کامپیوترها امری حیاتی است بنابراین صرف هزینه نگهداری و پشتیبانی برای این سیستم‌ها ضروری است. شما میتوانید با انتخاب مناسب‌ترین هزینه نگهداری کامپیوتر، مشکلات شبکه‌های کامپیوتری خود را برطرف کنید و در هزینه‌های حل مشکلات سیستم‌های کامپیوتری صرفه جویی کنید.

شما با بستن قرارداد پشتیبانی شبکه می‌توانید از اهمیت پشتیبانی شبکه بهره ببرید به این صورت که هم در زمان صرفه‎جویی کنید و هم می‎توانید مجموعه خود را به نحو احسن مدیریت کرده و از مشکلات وقت‎گیر جلوگیری نمایید. سرمایه گذاری ماهیانه برای پشتیبانی شبکه های کامپیوتری این امکان را به شما می‎دهد که هم هزینه نگهداری کامپیوترها و سرورها کمتر شود و همچنین از صرف هزینه بالا برای خرابی سیستم‌ها جلوگیری کنید و شما میتوانید با کمترین قیمت از خدمات پشتیبانی شبکه برای کسب و کار سازمان و یا شرکت خود استفاده کنید.

شرکت پیشگام رایانه یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات پشتیبانی شبکه  می‎باشد که با داشتن تعرفه‎های مناسب برای خدمات شبکه خود این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که تمام هزین ‎های اجرایی و خدمات مقرون به صرفه می‌باشد وشما را از دادن هزینه های گزاف برای این خدمات باز می‌دارد  ، تمامی متخصصان این مجموعه با سرعت عملکرد، امنیت تجهیزات شبکه  و پشتیبانی شبکه، سرویس‌های شما را نظارت می کنند.

پشتیبانی خدمات شبکه شما را از تمامی صورت حساب‌های غیرقابل پیش‌بینی و هزینه‌های خرابی در امان نگه میدارد که موجب می‌گردد بهره‌وری شما در کسب و کار افزایش یابد.

شرکت پیشگام رایانه خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

 

برچسب ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.