انواع خدمات پشتیبانی

روش های متداول ارائه خدمات پشتیبانی

روش های متداول ارائه خدمات پشتیبانی شبکه. با توجه به گسترش و توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و امور انفورماتیک ، شکل زندگی انسان ها هم ابعاد جدیدی گرفته و تغییر یافته است.

این توسعه صنعت فناوری اطلاعات امکانات مفید و بسیار نیاز های جدیدی را برای کاربران ایجاد کرده است که مهم ترین آن ها یکپارچه بودن و متصل بودن سیستم های کامپیوتری به نام شبکه است.

همانطور که در مقالات گذشته راجع به انواع شبکه های کامپیوتری و نحوه نصب و پیاده سازی آن صبحت کرده ایم حال می خواهیم در مورد  انواع خدمات پشتیبانی شبکه و نگهداری این خدمات توضیح دهیم.

عموماً هر خدمات کامپیوتری نیاز به نگهداری و به روز بودن دارد. که شبکه کامپیوتری هم لازمه این خدمات پشتیبانی می باشد و برای این خدمات کاری بسیار حیاتی می باشد.

شبکه در هر مرحله اعم از پسیو و اکتیو نیازمند پشتیبانی است که با توجه به این مهم شرکت پیشگام رایانه با راه اندازی  واحد پشتیبانی از گذشته با به کارگیری متخصصین مجرب سعی در جلب رضایت مشتریان خود داشته است.

خدمات پشتیبانی عموماً دارای چند روش و عملکرد مختلف است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

انواع خدمات پشتیبانی

انواع خدمات پشتیبانی در پیشگام رایانه

خدمات پشتیبانی پسیو

متخصصین پیشگام رایانه در بخش پسیو از ابتدا برای نصب و راه اندازی آماده هستند و حتی با گذشت چند دوره کاری باز هم پیگیر و طی دوره های مختلف جهت بازدید و سرکشی سیستم ها و کابل کشی ها به محل می روند تا از صحت عملکرد خود مطمئن شوند.

خدمات پشتیبانی اکتیو

نیروهای ما در واحد پشتیبانی و مشاوره در چند مرحله گروه بندی می شوند. واحد پشتیبانی در زمان های مختلف طبق قرارداد بسته شده با متقاضی به محل رفته و امور سیستم ها و نصب برنامه ها را چک کرده و ایرادات و درستی عملکرد شبکه را بررسی می کنند.

گروهی از پشتیبانان در پیشگام رایانه به صورت تلفنی و ایملیل نیازهای شرکت ها و سازمان ها را بر طرف میکنند به این صورت که متخصصین ما با توجه به تجربه و کارآیی عالی خود در کمترین زمان ممکن از راه دور به سیستم ها وصل می شوند و تمام امور را بدون آنکه کاربر کاری انجام دهد برطرف کرده و حتی گاهی خدمات کامیپوتری لازمه شرکت را مانند نصب برنامه ها و تنظیم سیستم هارا انجام می دهند.

خدمات پشتیبانی از راه دور الکترونیکی مانند تماس تلفنی یا ایمیل و حتی گفتگوی زنده تصویری برای سهولت و سریع بودن رفع مشکل از طرف خیلی از کاربران در خواست شده و مشتریان به دنبال هستند. حتی پیشگام رایانه پاسخ های از پیش تعریف شده ای را برای سوالات کلی و عمومی مشتریان اماده کرده اند.

انواع خدمات پشتیبانی در پیشگام رایانه

آیا پشتیبانی در محل مناسبتر است یا پشتیبانی از راه دور؟

در پاسخ به این سوال مشتریان باید توضیح داد که عمومآ سرعت انجام کار وهزینه کمتر برای رفع خطای سیستمی برای مشتریان بسیار مهم است باید گفت پشتیبانی از راه دور به دلیل سرعت پاسخگویی و عمکرد و گفتگوی زنده تلفنی و تصویری برای سازمان ها و شرکت ها بهتر و حیاتی تر است، البته باید به این نکته توجه داشت که تمامی امور از راه دور قابل انجام نمی باشد و متخصصین برای رسیدگی به مشکلات باید در محل حضور فیزیکی داشته باشند.

شرکت پیشگام رایانه با دانش وسیع و تجربه 21 ساله خود  با بهره گیری از کادر فنی متخصص و با دانش فنی آکادمیک و تجربه های کسب شده طی اجرای پروژه های متعدد، قادر به طراحی و راه اندازی شبکه های بزرگ با استانداردهای معتبر می باشد.

خدمات شبکه شرکت پیشگام رایانه در زمینه راه اندازی انواع شبکه های کامپیوتری، کلیه مراحل پروژه، شامل امکان سنجی و ارائه طرح تا اجرا و نظارت بر اجرای بخش های مختلف شبکه را شامل گشته و بهینه سازی پروژه های درحال اجرا یا اجرا شده را نیز در بر می گیرد

دانش وسیع و تخصصی کارشناسان پیشگام رایانه مشتریان را حتی قبل از تصمیم گیری در مورد نیازشان یاری می دهد. ارائه مشاوره رایگان و صادقانه و تخصصی خدمتی است که کارفرما را در تمامی مراحل هدایت می نماید.

دیگر خدمات پیشگام رایانه:

 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.