خدمات و پشتیبانی شبکه

خدمات و پشتیبانی شبکه

وابستگی سيستم‌ها به یکدیگر و گسترش و ايجاد شبكه‌هاي کامپیوتری موجب شده است که مديران ارشد سازمانها نیاز داشته باشند تا همواره از آخرين وضعيت تجهيزات جانبی شبکه برای بررسی كاركرد و راندمان سازمان مورد مدیریت خود اطلاع داشته و قادر به موقع تصميم‌گيري باشند.

خدمات شبکه و پشتیبانی شبکه‌‌های کامپیوتری در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازهای شرکت‌ها ، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد. با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و یا به عبارتی نگهداری شبکه ، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های شرکت پشتیبانی شبکه  پیش گام رایانه می‌باشد. این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترینخدمات پشتیبانی شبکه ، کامپیوتر ، سخت‌افزار و نرم‌افزار را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات شامل مجموعه‌ای از خدمات می‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع مشکلات به وجود آمده در زمینه شبکه می‌گردد.

خدمات پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه چه ویژگی هایی دارد ؟

ارائه مستندات و گزارشات

کلیه اموری که توسط متخصصان پیشگام رایانه برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد. کارشناسان پیشگام رایانه  همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، پیشگام رایانه کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند.
 
 

آنالیز و عیب یابی شبکه

کارشناسان پیشگام رایانه با تهیه نقشه ای که شامل تجهیزات شبکه و  وضعیت کنونی شبکه را ثبت میکنند .تست های مختلفی را برای اطمینان از تجهیزات شبکه از جمله کابل شبکه , سرور , سوییچ , روتر را انجام میدهند و تممی برنامه ها و سرویس هایی که بر روی سرور ها در حال اجرا هستند را بررسی میکنند  و در صورت مشکل , بستر شبکه را عیب یابی میکنند و گزارش هارا در اختیار مدیران قرار می دهند .
 
 

بهینه سازی شبکه

خدمات پیشگام رایانه در زمینه پشتیبانی شبکه شامل بازسازی و اصلاح شبکه های کامپیوتری از قبل طراحی شده نیز می باشد . رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند . شما میتوانید برای بازدهی بالاتر و افزایش بازدهی شبکه خود با  پیشگام رایانه مشاوره کنید

مشتری مداری

پیشگام رایانه  همیشه در زمینه نصب شبکه و پشتیبانی شبکه به مشتری مداری معروف بوده و هست پس از انعقاد قرار داد پشتیبانی شبکه با شرکت ها به صورت ماهانه فرم نظر سنجی ارسال می شود تا خدمات پشتیبانی شبکه پیشگام رایانه مورد ارزیابی مشتریان قرار گرفته شود .و در جهت افزایش کیقیت خدمات تلاش چندین برابر شود .

دیگر خدمات این شرکت عبارتند از:

برچسب ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.