رمز وای فای بعد از ریست

رمز وای فای بعد از ریست

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید مشکل فراموش کردن رمز وای فای مودم بعد از ریست کردن آن است. پیدا کردن رمز وای فای بعد از ریست کار چندان دشواری نیست. در ادامه به شما می گوییم که بعد از ریست کردن مودم چگونه می توانید رمز خود را پیدا کنید. حل مشکل فراموشی رمز وای فای کار ساده ای است و می توانید به راحتی آن را انجام دهید.

اگر در شرکت و یا سازمان خود نیاز به پشتیبانی شبکه دارید می توانید از خدمات ما بهره ببرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات شبکه می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات کامپیوتری شبکه می پردازیم.

رمز وای فای بعد از ریست

چگونه نام کاربری و رمز عبور مودم خود را بعد از ریست پیدا کنم؟ ساده ترین کار این است که به دنبال برچسب در پایین روتر خود باشید. بسیاری از روترها ، به ویژه آنهایی که از یک سرویس دهنده اینترنت آمده اند ، دارای رمزهای عبور منحصر به فرد برای خود هستند. این رمزهای عبور اغلب روی یک برچسب روی روتر چسبانده می شوند. گاهی هم ممکن است به جای برچسب به صورت یک کارت آن را در داخل جعبه مودم قرار داده باشند. سعی کنید ترکیبی از نام کاربری و رمز عبور مشترک را امتحان کنید.

پیدا کردن رمز وای فای بعد از ریست مودم

ریست کردن مودم و رمز عبور آن

احتمال این که مشکل فراموشی رمز وای فای مودم شما با استفاده از روش های بالا حل نشده باشد خیلی کم است اما در این صورت هم اصلا نگران نباشید، آخرین و قطعی ترین راه موجود ریست کردن تنظیمات خود مودم است.

با استفاده از روش ریست کردن مودم، تنظیمات مودم و دسترسی اینترنت شما باید راه اندازی مجدد شود. توجه داشته باشید که برای نصب مجدد مودم نیاز است که از اطلاعات ISP خود مطلع باشید.


معمولا ریست کردن مودم به صورت فیزیکی انجام می پذیرد. برای این کار مودم خود را در دست گرفته و به دنبال کلید Reset بگردید. در اکثر مودم ها این مورد به صورت یک سوراخ ریز در پشت دستگاه است در برخی از موارد هم به صورت یک دکمه تعبیه شده است. یک وسیله مانند سوزن را به داخل آن فرو برده و برای چند ثانیه فشار دهید تا چراغ دستگاه خاموش و روشن شود. به همین سادگی مودم شما دوباره از نو راه اندازی خواهد شد. پس از این کار باید وارد بخش تنظیمات مودم شده و اطلاعات مربوطه به سرویس دهنده اینترنت خود را وارد نمایید و سپس یک رمزعبور دلخواه برای وای فای خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که مودم را باید زمانی که روشن است ریست کنید، ریست کردن مودم در زمان خاموشی آن فایده ای ندارد.

ریست کردن مودم

 

نحوه ریست کردن مودم

دکمه تنظیم مجدد را بین 10 تا 15 ثانیه فشار دهید و نگه دارید. با این کار روتر به تنظیمات اصلی کارخانه خود بازگردانده می شود و رمزعبور را مجدداً تنظیم می کنید. با استفاده از نام کاربری و گذرواژه پیش فرض وارد روتر شوید. در بیشتر موارد ، رمز ورود پیش فرض “مدیر” ، “رمز عبور” یا خالی خواهد بود.

چگونه رمزعبور وای فای خود را پیدا کنم؟

چگونه رمز عبور وای فای را در Android مشاهده کنیم. اگر از Android 10 یا بالاتر استفاده می کنید ، از طریق تنظیمات> شبکه و اینترنت> Wi-Fi به راحتی قابل دسترسی است. فقط شبکه مورد نظر را انتخاب کنید. (اگر در حال حاضر متصل نیستید ، برای دیدن سایر شبکه هایی که در گذشته به آنها متصل شده اید باید روی Saved Networks ضربه بزنید.)

چگونه می توانم به مودم خود وارد شوم؟

مرورگر اینترنت خود را باز کنید. می توانید از یکی از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Chrome ، Safari و … استفاده کنید. آدرس IP مودم خود را در نوار آدرس وارد کنید: http://192.168.1.1. این آدرس باید صفحه ورود به سیستم برای صفحات پیکربندی مودم شما را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.