سانترال کم ظرفیت

قابلیت های نصب سانترال کم ظرفیت

در دنیای امروز تمامی کسب و کارها و سازمان ها نیازمند ارتباط هستند. اکثر شرکت هایی که دارای نیروی فروش و محصول هستند همیشه یک دغدغه برای ارتباط دائمی با مشتری دارند و دستگاه سانترال در اینجا به کمک شما می آید تا با راه اندازی بستری مناسب برای مدیریت بهتر خطوط تلفن فعالیت تجاری خود را توسعه بخشید..

.ضروری ترین کار در یک شرکت موفق ، ارتباط مستمر و پیگیر با مشتریان است. این امر در بستر یک شبکه کارآمد و منعطف مخابراتی، میسر است.

در هر محیط سازمانی یا شرکتی برای داشتن یک شبکه کوچک ارتباطی از سانترال استفاده می کنیم تا بتوانیم به وسیله آن ارتباطات بین افراد را در قسمت های مختلف برقرار کنیم.

استفاده از خطوط تلفن محدود ولی با قابلیت پاسخ گویی بی وقفه، با کمترین هزینه و نیروی کار مورد نیاز گزینه ای است که همه شرکت ها و مجموعه های تجاری را به استفاده از سیستم سانترال مجاب کند.

برای آشنایی با مزیت های سانترال کم ظرفیت در پیشگام رایانه با ما همراه باشید.

کاربرد سانترال چیست ؟

به طور کل می توان گفت کاربرد اصلی سانترال در مدیریت خطوط تلفن است اما این تنها کاربرد آن نیست. در ادامه به بررسی بخشی از مزایای سانترال می پردازیم:

  • امکان ارتباط داخلی رایگان و سریع
  • ارتباط سریع و راحت مشتریان با اپراتورها
  • امکان ضبط و پیگیری کلیه تماس های دریافتی
  • منشی تلفنی
  • کم شدن هزینه خطوط مخابرات
  • قابلیت انتظار چندین نفر پشت هر خط
  • کنترل و نظارت بهتر بر خطوط

معرفی سانترال پاناسونیک کم ظرفیت 

سانترال پاناسونیک یک مرکز مخابرات کوچک است که توانایی وصل شدن چند خط شهری به آن وجود دارد.

شرکت پاناسونیک با ارائه تلفن های سانترال پاناسونیک کمک شایانی به صرفه جویی در وقت بسیاری از سازمان و نهاد های خدماتی نموده است.

اگر در یک شرکت چند کارمند با وظایف مختلف داشته باشیم برای وصل کردن آن ها به همدیگر می توانیم از سانترال پاناسونیک استفاده کنیم.

این سیستم باعث می شود تا کارمندان بخش های مختلف به راحتی با هم ارتباط برقرار کند و لزومی برای مراجعه حضوری آن ها به دفتر یکدیگر وجود نداشته باشد. سانترال پاناسونیک می تواند امکان وصل شدن به چند خط شهری را برای هر فرد فراهم کند.

ویژگی منشی تلفنی باعث شده است تا کاربران هنگام تماس با یک مجموعه به راحتی نیازهای خود را برطرف سازند.

شرکتی که از این قابلیت تلفن های سانترال پاناسونیک استفاده نماید ارزش و اعتبار بیشتری میان مشتریان به دست می آورد.

برای مواردی که نمی توانیم پاسخگوی تلفن باشیم سانترال پاناسونیک قابلیت استراحت را اضافه کرده است. این قابلیت تلفن های پاناسونیک به افراد اجازه مدیریت بهتر تماس ها و ارائه کیفیت بیشتر در مکالمات را می دهد.

امنیت تلفن های سانترال پاناسونیک هنگام برقراری تماس های داخلی و خارجی و همچنین عدم اشغال بودن خطوط تلفن همراه و پاسخگویی مناسب به مشتریان در تمامی ساعات روز باعث اعتماد بیشتر شرکت ها در جهت نصب و استفاده از سانترال پاناسونیک شده است.

سانترال پاناسونیک با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد در دو نوع کم ظرفیت و پر ظرفیت می باشد که در این مقاله به دستگاه های سانترال پاناسونیک کم ظرفیت می پردازیم.

سانترال کم ظرفیت

دستگاه های سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

  اگر کسب و کار کوچکی و متوسطی دارید و می خواهید در وقت و زمان استفاده شده در محیط این کسب و کار مدیریت بهتری را اعمال کنید به سراغ سانترال کم ظرفیت پاناسونیک بروید. با توجه به ساختار مناسب این دستگاه  ها به راحتی همه ی نیاز های شما برای رونق کسب و کارتان را برآورده می کنند.

این مدل از سانترال پاناسونیک قابلیت وصل شدن و ارتقاء تا طرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری را دارد. ساختار مناسب این دستگاه ها باعث شده تا به راحتی به وسیله ی آن ها بتوانیم تماس های ورودی و خروجی را کنترل و ساماندهی نماییم.

با توجه به نوع کاربرد دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک قیمت آن در بازار برای مشتریان نیز کاملاً به صرفه می باشد. این مدل از سانترال پاناسونیک ویژگی های خاصی دارد که یکی از مهم ترین آن ها تغییر پذیری آسان و متنوع است.

از دیگر ویژگی این تلفن

در این دستگاه ها می توانید در سریعترین زمان ممکن تعداد خطوط شهری و یا خطوط داخلی را بدون دردسر تغییر دهید.

از قابلیت های این دستگاه ها می توان به واحد پذیرش خودکار ۳ مرحله ای(منشی تلفنی یا همان تلفن گویا) همراه با راهنمای صوتی اشاره کرد.

با فعال کردن این قابلیت می توانید قسمت های مختلف شرکت خود را در مراحل جداگانه معرفی نمایید تا مخاطب به راحتی بتواند به قسمت مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. همانطور که گفته شد این سیستم ها می توانند باعث مدیریت تماس ها و سروسامان دادن به آن ها شوند.

این امر مزایای مناسبی مثل بهبود وجه شرکت در میان مشتریان، پاسخگویی به تمام تماس های مهم دریافتی و کاهش حجم کار اپراتور را به دنبال دارد. تعمیرات و اصول نگهداری از این محصولات نیز بسیار آسان می باشد. این امر در کنار برنامه ریزی آسان باعث شده است تا این محصولات به عنوان یک محصول کاملاً کاربر پسند شناخته شوند.

از دیگر ویژگی های این سانترال پاناسونیک می توان به قفل الکترونیکی خط داخلی، اعمال محدودیت زمان تماس، گزارش وضعیت تماس ها، انتقال تماس های مزاحم، انتخاب صدای زنگ، قابلیت برقراری تماس اضطراری و … اشاره نمود که هر کدام باعث افزایش کیفیت این محصولات هنگام استفاده شده اند.  

  با مشاورین ما در ارتباط باشید.57801000 ما در شرکت پیشگام رایانه با وجود متخصصین با تجربه همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود داریم و شما عزیزان می توانید با شماره تلفن 

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.