لیست قیمت خدمات شبکه پسیو

لیست قیمت خدمات شبکه پسیو

اعلام لیست قیمت خدمات شبکه پسیو و هزینه خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری به عوامل مختلفی بستگی دارد. از گستردگی، ابعاد و محل استقرار شبکه گرفته تا تعداد تجهیزات و نودها، همگی در قیمت نهایی اجرا و نصب و راه اندازی شبکه موثر هستند. ما در پیشگام رایانه سعی خود را بر آن گذاشته ایم تا شبکه را بر اساس نیازها و بودجه کارفرما طراحی و اجرا کنیم تا فشار مالی به کارفرما تحمیل نکنیم. از این رو لیست قیمت خدمات شبکه ها را بر اساس نیازهای کارفرما تهیه می کنیم. برای دریافت مشاوره و خدمات می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت خدمات شبکه

تیم فنی ما بعد از بررسی، هزینه و قیمت نهایی خدمات شبکه را در قالب یک لیست قیمت خدمات شبکه به کارفرما تحویل می دهد. این لیست می تواند شامل هزینه تجهیزات و دستمزد اجرای پسیو شبکه و در صورت نیاز پشتیبانی شبکه باشد. تیم فنی شرکت پیشگام رایانه با نهایت دقت در محاسبه تعرفه نصب زیرساخت شبکه، با برآورد هزینه های اجرایی زیرساخت و اجرای شبکه متناسب با بودجه کارفرما و پس از تایید ایشان اقدام به اجرای زیرساخت شبکه می‌نماید.

لیست قیمت خدمات شبکه

خدمات پسیو شبکه

کابل کشی شبکه شامل نصب داکت و ترانک و نود های شبکه
راه اندازی اتاق سرور و نصب تجهیزات
نصب و راه اندازی سوئیچ ها و روتر ها
طراحی و راه اندازی شبکه های کامپیوتری ( LAN , MAN , WAN)
طراحی و راه اندازی ارتباطات بین شبکه ای راه دور (Wireless)
کابل کشی و ترانکینگ جهت شبکه ، برق , برق اضطراری و تلفن
راه اندازی تلفن سانترال و خطوط فیبر نوری
نصب و آرایش انواع رک های دیواری و ایستاده
ارائه تجیهزات شبکه اعم از روتر ، سوئیچ ، فایروال ، سرور ، رک

مناسب‌ترین قیمت خدمات پسیو شبکه

در تمامی پروژه‌ها هزینه اجرای پسیو شبکه، مهم‌ترین فاکتور برای شروع و به انجام رسیدن آن می‌باشد. بسیاری از پروژه‌ها در مرحله برآورد هزینه، به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها از بودجه تأمین شده، به مرحله اجرا نخواهند رسید! در نتیجه مهم‌ترین فاکتور در انجام زیرساخت شبکه، برآورد دقیق هزینه اجرای پروژه پسیو می‌باشد.

کارشناسان ما آماده ارائه خدمات پسیو شبکه‌های کامپیوتری به شما می‌باشند. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت تجهیزات پسیو شبکه و هزینه خدمات زیرساخت شبکه و دریافت لیست قیمت خدمات شبکه پسیو با ما تماس بگیرید.

لیست خدمات پسیو شبکه

اغلب از ما خواسته می شود که تخمین بزنید که هزینه نصب شبکه و خدمات پسیو چقدر است و لیست قیمت خدمات شبکه را اعلام کنید. اول از همه مهم است که درک کنیم هزینه های نصب و خدمات شبکه می تواند بر اساس موارد مختلف، متفاوت باشد.


این عوامل عبارتند از:

 

ردیف شرح کالا / خدمات تعداد واحد  
1

کابل کشی (داخلی)

1 متر  
2 کابل کشی فیبر نوری (داخلی) 1 متر  
3 نصب داکت 1 متر  
4 نصب ترانک به همراه اتصالات 1 متر  
5 نصب پریز ماژولار بر روی ترانک (شبکه – تلفن – برق) 1 عدد  
6 نصب پریز تک پورت کامل روکار دیواری (شبکه – تلفن – برق) 1 عدد  
7 نصب پریز تک پورت کامل توکار دیواری (شبکه – تلفن – برق) 1 عدد  
8 نصب پریز دو پورت کامل روکار دیواری (شبکه – تلفن) 1 عدد  
9 فیوژن فیبر نوری 1 عدد  
10 تست و شماره گذاری نودهای شبکه 1 عدد  
11 نصب رک دیواری به همراه آرایش رک 1 عدد  
12 نصب پچ پنل 24 پورت شبکه – UTP 1 عدد  
13 نصب پچ پنل 24 پورت شبکه – SFTP 1 عدد  
14 نصب پچ پنل تلفنی 25 پورت 1 عدد  
15 نصب پچ پنل تلفنی 50 پورت 1 عدد  
16 آرایش رک ایستاده به همراه نصب تجهیزات 1 عدد  
17

باز و بست تجهیزات سنگین داخل رک

1 عدد  
18 ساخت پچ کورد یو تی پی به همراه کانکتور 1 عدد  
19 نصب دوربین مداربسته 1 عدد  
20 نصب و راه اندازی دستگاه  DVR 1 عدد  
21 نصب و راه اندازی دستگاه  NVR 1 عدد  
22 کابل کشی دوربین مداربسته 1 متر  
23 نصب لوله فلکسی 1 متر  
24 نصب سانترال کم ظرفیت به همراه تنظیمات دستگاه 1 دستگاه  
25 نصب سانترال پر ظرفیت به همراه تنظیمات دستگاه 1 دستگاه  
26 رانژه خط شهری و داخلی 1 خط  
27 انتقال تصویر دوربین مداربسته 1 عدد  
28 نصب اکسس پوینت 1 عدد  
29 نصب لوله گالوانیزه 1 متر  
30 نصب کلید مینیاتوری 1 عدد  
 
 

کابل کشی شبکه

علی رغم محبوبیت روزافزون فن آوری های بی سیم و بلوتوث، هنوز چیزهای زیادی برای امنیت و اطمینان یک شبکه رایانه ای سخت افزاری وجود دارد. کابل کشی شبکه یکی از بهترین راه حل ها برای کسانی است که شبکه ای می خواهند که دارای سرعت بالا و پایداری عالی و همچنین امنیت بالا باشد.

روترها ممکن است در آپلودها و بارگیری ها به اندازه کافی سریع عمل کنند ، اما هیچ چیزی با سرعت و قابلیت اطمینان یک شبکه رایانه ای با کابل کشی صحیح، مقایسه نمی شود. بعلاوه، یک شبکه رایانه ای سخت افزار پروتکل های امنیتی به مراتب بهتری را از آنچه در حال حاضر برای فناوری بی سیم در دسترس است ارائه می دهد و این گزینه را برای هر کسی که می خواهد یک شبکه پرسرعت ایمن، قابل اعتماد و سریع که از نظر تکنولوژی محدود نیست، به گزینه ایده آل تبدیل کند.

 

لیست قیمت کابل کشی شبکه کامپیوتری

کابل کشی شبکه کامپیوتری

یک محیط فن آوری یکپارچه به کابل کشی و سیم کشی بستگی دارد که با دقت طراحی ، نصب و اجرا می شود. با استفاده از خدمات کابل کشی پیشگام رایانه، می توانید اطمینان داشته باشید که نصب کابل های شبکه شما در دستان توانمندی است که از بالاترین استانداردهای روز دنیا پیروی می کنند. بسیاری از مشاغل می توانند از بروزرسانی کابل کشی بهره مند شوند. اگرچه انتخاب های موجود برای مشاغل مورد نظر برای ارتقا می تواند طاقت فرسا باشد ، اما با کمک یک شریک IT معتمد می توان از این گزینه ها استفاده کرد. کابل کشی جدید می تواند یک سازمان را متحول کند و سرمایه گذاری برای آینده ، سادگی و انعطاف پذیری بیشتر و کاهش زمان خرابی را فراهم کند.

اگر به کابل کشی شبکه برای شرکت یا سازمان خود، ایجاد فضای جدید یا نیاز به یک شرکت برای تکمیل پروژه شبکه نیاز دارید، ما در اینجا هستیم تا راه حل مناسب را ارائه دهیم. توجه به جزئیات و مدیریت مناسب کابل برای پایداری و مقیاس پذیری هر محیط موفق ضروری است. رویکرد پیشگام رایانه ارائه کیفیت برای پروژه در هر اندازه را با لیست قیمت کابل کشی شبکه با قیمت مناسب را تضمین می کند.

هزینه خدمات پسیو شبکه

فاکتور مهمی که می‌تواند در هزینه خدمات پسیو شبکه تاثیرگذار باشد، نوع شبکه است. شبکه Wi-Fi در مقایسه با یک شبکه کابلی، هزینه کمتری خواهد داشت ( البته باید نوع استفاده از شبکه را در نظر بگیرید ). هزینه خدمات شبکه پسیو بر اساس نیاز کارفرما می‌تواند متفاوت باشد. مثلا این که کابل‌ها توکار باشند یا روکار بوده و از طریق داکت پلاستیکی هدایت شوند. همچنین ممکن است در طول مسیر کابل کشی شبکه های کامپیوتری موانعی باشد که این مورد نیز بر هزینه کابل کشی شبکه تاثیرگذار است. برای همین تعیین این گونه هزینه ها توسط کارشناس پسیو پیشگام رایانه، پس از بازدید حضوری از محل پروژه انجام می‌شود و پس از بررسی کامل لیست قیمت کابل کشی شبکه به کارفرما تحویل داده می شود.

قیمت خدمات شبکه پسیو

مراحل انجام کابل کشی شبکه کامپیوتری ممکن است ساده به نظر بیاید، ولی در واقع پیچیده ترین قسمت کار اجرای شبکه است. برای همین تکنسین‌ها برای محاسبه قیمت خدمات پسیو شبکه های کامپیوتری فاکتورهای بسیاری را در نظر می‌گیرند و آن ها را در لیست قیمت خدمات شبکه پسیو لحاظ می کنند. مانند بسیاری از کارهای تخصصی دیگر، نیروهای فنی شبکه نیز باید دانش اصول کابل کشی شبکه را داشته باشند و دوره های به روز شبکه را دیده باشند. برای همین، بهتر است که از یک متخصص شبکه با تحصیلات و تجربه لازم یا از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات شبکه برای پروژه‌های پسیو شبکه استفاده شود. یکی از اصول مهم در کابل کشی شبکه در نظر گرفتن ایمنی و محافظت از کابل های شبکه است.

در صورت نیاز به خدمات کابل کشی شبکه پسیو و یا دریافت مشاوره می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن : 1000 5780 – 021

تلفن : 3000 8897 – 021

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.