خدمات کامپیوتری در محل

هزینه خدمات کامپیوتری در محل

با گسترش تکنولوژی در دنیای امروز هر فرد و شغلی نیازمند سیستم های کامپیوتری می باشد. کامپیوترها مانند هر وسیله دیگری دچار اختلال و خرابی می شوند و این خرابی ها گاهی به شکل نرم افزاری و گاهی هم سخت افزاری می باشد.

اغلب افراد زمانی که می خواهند به تعمیرکار مراجعه کنند نگران اطلاعات و حریم شخصی و یا زمانی را برای بردن سیستم خود ندارند.

ما در این مقاله می خواهیم اطلاعاتی را درباره خدمات کامپیوتر غیرحضوری و روش های آن به شما بگوییم.

 خدمات کامپیوتری

خدمات مورد نیاز کامپیوتری متنوع است، از نصب ویندوز که تقریبا یکی از متداول‌ترین خدمات کامپیوتری است گرفته تا ویروس‌یابی، تعمیر سخت‌افزار، خرابی مودم و … اما نکته این جاست که خدمات کامپیوتری شوخی نیست، اگر خودتان تخصص ندارید لطفا به هیچ چیز دست نزنید و آن را به یک فرد متخصص یا تعمیر کار کامپیوتر واگذار کنید تا برای سیستم شما مشکلی ایجاد نشود.

آیا زمان بردن کامپیوتر یا رایانه خود به تعمیرگاه را ندارید؟

ما در این جا به بررسی روش های مختلف خدمات می پردازیم:

روش اول : خدمات تلفنی

سیستم شما گاهی دچار مشکلات نرم افزاری و برنامه ای می باشد. شما می توانید با تماس با متخصصین ما و توضیح دادن مشکل خود ، کمک مرحله به مرحله را از جانب ما دریافت کنید و هر چه سریع تر مشکل را برطرف کنید.

روش دوم : خدمات به صورت کنترل از راه دور

با توجه به توضیحات روش اول ، گاهی شما خود قادر به رفع مشکل نمی باشید ولی احتیاجی هم به بردن سیستم به صورت فیزیکی نیست. متخصصین ما در این مرحله خدمات کنترل از راه دور را پیشنهاد می دهند.

به این ترتیب که دستگاه شما متصل به افراد متخصص می شود و حضور فیزیکی ندارند و با استفاده از برنامه های کنترل از راه دور ، مشکلات را برطرف می کنند.

روش سوم : خدمات کامپیوتری در منزل

زمانی که دو روش قبلی مشکل را حل نکرد ما متخصصین خود را به محل اعزام می کنیم تا در محل شما مشکل را رفع کنند. خدمات کامپیوتر در منزل و محل با تعمیرکار آموزش دیده، از سرویس های کاربردی است که توسط بهترین شرکت خدمات کامپیوتری امروزه انجام می شود.

هزینه خدمات کامپیوتری در محل

روش چهارم : ارسال سیستم به مرکز

گاهی مشکلات سخت افزاری است و نیاز به تعویض قطعات سیستم دارد. تعمیرات سخت افزاری شامل تعویض قطعات و جایگزین کردن قطعات جدید و باکیفیت است

روش پنجم : بررسی دوره ای

بسیاری از شرکت ها  و سازمان ها به دلیل داشتن تعداد بالای سیستم کامپیوتری و کاهش هزینه های خود در نگهداری و تعمیرات این سیستم ها ، ترجیح می دهند به صورت سرویس دوره ای از خدمات بهره مند شوند.

هزینه خدمات کامپیوتری

یکی از مهم ترین سوالی که در زمان خرابی سیستم مطرح می شود هزینه تعمیر است. این هزینه بسته به میزان خرابی  و همچنین هزینه مدت تعمیرات به صورت ساعتی و روزانه و یا حتی دوره ای متغیر است.

 زمانی که شما با مشکل نرم افزاری رو به رو می شوید مطئمناً هزینه خیلی کمتری پرداخت می کنید. ولی در صورتی که مشکل سخت افزاری است و نیاز به تعمیر و تعویض دارد باید هزینه خرید قطعه جدید را پرداخت کنید.

ما در شرکت پیشگام رایانه با داشتن بهترین متخصصین توانسته ایم مشتریان خود را همواره راضی نگه داریم.

شرکت پیشگام رایانه در حوزه هایی مانند خدمات کامپیوتر، نصب و پشتیبانی شبکه و همچنین ویپ و سانترال فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.