چرا از سرور خانگی استفاده می کنیم؟

چرا از سرور خانگی استفاده می کنیم؟

چرا از سرور خانگی استفاده می کنیم؟ اگر شما در حال حاضر تقریباً بیش از حد معقول پول برای فناوری خانه خرج کرده اید ، خرید یک سرور برای همه چیزهایی که قبلاً دارید ، دشوار است. صرف نظر از این موضوع ، افراد زیادی هستند که به سرورهای خود و راه اندازی شبکه خانگی علاقه زیادی دارند.

چرا اینطور است؟ خوب ، چند مورد وجود دارد که سرورها زندگی را آسان تر می کنند: مدیریت و میزبانی داده.

پیشگام رایانه از شرکت های معتبر و باسابقه در خصوص نصب و راه اندازی اتاق سرور و سرورهای خانگی است. در صورت نیاز به خرید و یا دریافت خدمات و مشاوره می توانید با شماره ۱۰۰۰ ۵۷۸۰ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

استفاده از سرور خانگی

پشتیبان گیری از عکس ها روی سرور

بله ، می توانید از NAS یا هارد اکسترنال برای پشتیبان گیری از داده های خود استفاده کنید ، اما بسیاری از سرورها دارای چندین محفظه ذخیره سازی اضافی هستند. هنگامی که سرور شما به روتر متصل است ، می توانید مستقیماً و بی سیم داده ها را بین دستگاه های خود و سرور به جلو و عقب منتقل کنید.

یک NAS برای پشتیبان گیری از اطلاعات عالی است ، اما بسیار قدرتمندتر از یک سرور است. به عنوان مثال ، برنامه های کاربردی متنوع تری با سیستم عامل سرور شما در مقایسه با سیستم عامل NAS شما کار می کنند. سرورها معمولاً سخت افزارهای بهتری نسبت به NAS دارند. بنابراین در نهایت ، اگر بدنبال قدرت و ذخیره سازی هستید ، سرور بهتر از NAS است.

یک کار جالب که هر دوی آنها قادر به انجام آن هستند ، پشتیبان گیری مداوم از داده ها از همه دستگاه ها است. با نصب برنامه ای مانند PhotoSync در تلفن و سرور ، هر تصویری را که می گیرید می توانید هنگام اتصال به WiFi به طور خودکار در سرور پشتیبان گیری شود. علاوه بر این ، می توانید سرور خود را به عنوان یک مکان پشتیبان برای هر رایانه ای که به شبکه شما متصل است تنظیم کنید و مطمئن شوید که همه چیز هنگام خواب پشتیبان گیری می شود.

دسترسی به هر گونه داده از هر نقطه در خانه شما

تا زمانی که سرور یا NAS شما دارای توان بالا باشد ، می توانید از هر برنامه ای گرفته تا موسیقی در هر دستگاه خود به هر چیزی دسترسی داشته باشید. CPU Modder حتی قادر به انتقال داده های بازی از NAS از طریق WiFi با لکنت ناچیز بود.

وای فای کندترین راه برای کشیدن داده ها از شبکه شما است ، اما به راحتی قادر به مدیریت صدا ، ویدئو و موسیقی است. بنابراین ، اگر شما از افرادی هستید که دوست دارید فیلم های خانگی را دوباره تماشا کنید ، باز کردن تلفن ، دسترسی به سرور و پخش ویدئو بسیار آسان است.

اگر شما یک تولید کننده محتوا یا گیمر هستید ، کارایی بالای سرورهای مدرن به کار شما می آید. اگر ویدیوهای 8k را ویرایش می کنید ، ریختن همه آنها روی سرور ویرایش به شما امکان می دهد داده های زیادی را در یک مکان ذخیره کرده و آن را ویرایش کنید. داده های بازی به اندازه برخی فایل های خام 8k پهنای باند را اشغال نمی کند ، اما قطعاً از توان بالاتر بهره می برد.

میزبانی وب سایت با میزبان سرور خانگی شما یک وب سایت

فرض کنید شما در حال راه اندازی یک سایت هستید اما نمی خواهید هزینه خدمات میزبانی را بپردازید یا صرفاً برای داشتن کنترل کامل بر سایت ارزش قائل هستید. یک سرور به شما امکان میزبانی وب سایتی با حداکثر میزان ترافیک را می دهد.

هزینه میزبانی وب سایت معمولاً بیشتر از پرداخت هزینه خدمات میزبانی است. دلیل این امر این است که سرور شما نیاز به 24 ساعت کارکردن 7 روز دارد تا مطمئن شود که سایت همیشه در دسترس است. هزینه برق هنگام راه اندازی یک وبلاگ کوچک به طور کلی بیشتر از هزینه ای است که شما برای میزبانی آن می پرداختید.

بنابراین واقع بینانه ، اکثریت افرادی که سایتی را فقط در یک سرور میزبانی می کنند ، یا علاقه مندان هستند یا سعی می کنند از برخورد با خدمات میزبانی ToS اجتناب کنند.

میزبان سرورهای بازی آنلاین در خانه

با قضاوت در مورد سوالات جستجو ، بازیکنان Minecraft واقعاً علاقه مند به میزبانی سرورهای خود هستند. این به این دلیل است که وقتی میزبان سرور خود هستید ، صاحبان بازی نمی توانند آنچه را که اتفاق می افتد تنظیم کنند.

World of Warcraft دارای چندین سرور خصوصی است که توسط افرادی طراحی شده است که می خواهند سطح را سریعتر انجام دهند ، پول بی نهایت داشته باشند و به صورت رایگان بازی کنند. در حالی که بازی روی سرور خصوصی با ToS بازی مخالف است ، اما راه زیادی برای اجرای آن وجود ندارد.

نکات فنی Linus به تازگی یک سرور Minecraft اضافی ساخته است که به شما ایده خوبی از اجزای مورد نیاز برای میزبانی خود می دهد. در اصل ، فقط آنچه را که آنها برای دستیابی به آن تلاش می کردند ، کاهش دهید و ممکن است بینش خوبی از نیازهای شما ارائه دهد.

سرورهای خانگی راهی عالی برای یادگیری فناوری اطلاعات

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد رایانه یا شبکه هستید ، بررسی همه آنچه که سرور شما قادر به انجام آن است راهی عالی برای یادگیری است. هزینه زیادی هم لازم نیست – بازار قابل دسترسی برای سرورهای استفاده شده در بازار Facebook و جاهای دیگر وجود دارد.

بیشتر موارد استفاده در این مقاله نسبتاً پیشرفته هستند (در مقایسه با محاسبات معمولی) و حتی ممکن است در رزومه فناوری اطلاعات خوب به نظر برسند. اگر می توانید بگویید که در وقت آزاد خود ، سرور Minecraft خود را نگهداری می کنید یا وب سایت خود را میزبانی می کنید، ممکن است به شما نشان دهد که واقعاً IT را دوست دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.