• Home
  • مقالات شبکه
  • چرا خدمات کابل کشی شبکه مهمترین مرحله از راه اندازی شبکه است؟
کابل کشی شبکه

چرا خدمات کابل کشی شبکه مهمترین مرحله از راه اندازی شبکه است؟

طی پژوهش هایی که از ۵۰۰ مدیر سازمانهای دولتی و خصوصی ، شرکت ها ، موسسه ها و کارخانه های تولیدی استان تهران انجام گرفته است ، فقط ۸% از مدیران سازمانهای فوق به فکر انجام کابل کشی شبکه مدرن و برخورداری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در شبکه سازمان خود هستند. این دسته از مدیران خدمات کابل کشی شبکه را به عنوان زیرساختی ترین و با اهمیت ترین مرحله راه اندازی شبکه قبول دارند و تاکید آنها بر آن است که بایستی کار را از ابتدا حرفه ای انجام داد و برای برخورداری از یک شبکه قابل توسعه و یکپارچه بایستی کابل کشی شبکه های کامپیوتری ، نصب تجهیزات ، کابل کشی دوربین مداربسته و … ، توسط شرکتی که دارای پرسنل پسیو کار شبکه ماهر و بهترین تجهیزات پسیو می باشد انجام گیرد.

خدمات passive شبکه شرکت پیشگام رایانه

 شامل کابل کشی دوربین مداربسته ، نصب ترانک یا داکت کشی، راه اندازی اتاق سرور، سیم کشی شبکه و …می باشد

و تحت آخرین استاندارد کابل کشی شبکه مورد تایید مراجع علمی و نظارتی با مرغوب ترین تجهیزات پسیو انجام می گیرد. متخصصان پیشگام رایانه به پشتوانه چندین سال تجربه تخصصی در خدمات کابل کشی شبکه و ایجاد زیرساخت های استاندارد و قابل توسعه ، افتخار این را دارند که توانسته اند مورد اعتماد بسیاری از مدیران آینده نگر برای اجرای پروژه های خدمات کابل کشی شبکه پسیو قرار بگیرند و در طراحی شبکه سازمانها ، به عنوان مشاور و مجری در کنار آنها حضور یابند.

خدمات کابل کشی شبکه اپیشگام رایانه چه کاربردی دارد؟

شرکت ها و موسسه هایی که که قصد راه اندازی تجهیزات امنیتی تحت شبکه دارند ، به کمک خدمات کابل کشی شبکه پیشگام رایانه می توانند سیم کشی شبکه دوربین های خود را به ما بسپارند و با برخورداری از یک بستر شبکه قابل توسعه و منسجم ، دستگاه های نظارتی و امنیتی خود را با استفاده از کابل کشی دوربین مداربسته به سبک مدرن ، در آینده به راحتی گسترش دهند.

سازمانها ، بانکها و کلیه ارگان هایی که قصد راه اندازی و استانداردسازی شبکه در سازمان خود را دارند ،

با بهره مندی ازخدمات کابل کشی شبکه پیشگام رایانه میتوانند ازشبکه ای یکپارچه ومطابق باآخرین استانداردهای روزدنیا برخوردارگردند.

نهادها و ارگان های بزرگ که قصد راه اندازی و انجام کابل کشی شبکه اتاق سرور و دیتاسنتردارند

با بهره مندی ازخدمات پسیوپیشگام رایانه

ازقبیل کابل کشی شبکه های کامپیوتری ونصب تجهیزاتی همچون ژنراتور،سیستم تهویه وسرمایشی،کف کاذب،اطفاء حریق و …

می توانند اتاق سروری ایمن و استاندارد داشته باشند.

خدمات کابل کشی شبکه پیشگام رایانه چه ویژگی هایی دارد؟

بازدید و بررسی محل :

طراحی اصولی کابل کشـی دوربین مداربسته و دیگر امور خدمات پسیو ،

منوط به بررسی های دقیق تیم مهندسی پیشگام رایانه می باشد که این امر با بازدیدهای محل شرکت یا سازمان تحقق می باید.در این مرحله با توجه به نیازهای مدیران و سیاست های سازمان ، بازدید و آنالیز های داخل سازمان برای ارائه خدمات کابل کشـی شبکه ، توسط کارشناسان باتجربه پیشگام رایانه انجام می گیرد و بهترین نقاط برای کابل کشـی شبکه ، تراکینگ ، نصب دوربین ها ، سرور و دیگر تجهیزات پسیو شبکه انتخاب می شوند

و گزارشات آن به اطلاع مدیران سازمان خواهد رسید.

پیگیری و پشتیبانی :

 خدمات کابل کشی شبکه و نصب تجهیزات پسیو در پیشگام رایانه  محدود به تهیه و راه اندازی آنها نمی شود. یکی از دلایل مهمی که سبب تمایز پیشگام رایانه  با دیگر شرکت های ارائه کننده خدمات passive و کابل کشی دوربین مداربسته شده است ، پشتیبانی بی نظیر پیشگام رایانه پس از اتمام پروژه می باشد که به دنبال آن ، کلیه مسائل مربوط به خدمات پسیو شبکه در سازمان شما توسط پیشگام رایانه  پشتیبانی می شود. تمامی فعالیت های تکنسین ها و کارشناسان پیشگام رایانه از ابتدای آغاز قرارداد تا انتهای پروژه خدمات کابل کشی شبکه ، تحت نظارت و بازرسی کارشناسان واحد مراقبت از مشتریان پیشگام رایانه می باشد تا کلیه تعهدات قید شده در قرارداد انجام شود.

 

دیگر خدمات این شرکت عبارتند از:

برچسب ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.