اجرت داکت کشی و کابل کشی شبکه

نرخ اجرت کابل کشی شبکه و اجرت داکت کشی

اجرت داکت کشی و نرخ اجرت کابل کشی شبکه های کامپیوتری در پیشگام رایانه با قیمت بسیار مناسب برای شرکت ها و سازمان ها محاسبه می شود. ما سعی خود را بر آن داشته ایم تا علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی سریع و تخصصی اجرت داکت کشی و اجرت کابل کشی شبکه و ترانکینگ را تا حد بسیار مناسبی ارزان نگه داریم. اجرت و نرخ کابل کشی شبکه در پیشگام رایانه در مقایسه با سایر رقبا بسیار مناسب است. هزینه کابل کشی شبکه و اجرت داکت کشی بر اساس حجم کاری و وسعت شبکه شما محاسبه می شود.

در صورت نیاز به دریافت خدمات و یا مشاوره در خصوص نرخ اجرت داکت کشی و کابل کشی شبکه های کامپیوتری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات کابل کشی شبکه و کابل کشی فیبر نوری می پردازیم.

هزینه کابل کشی

شاید عملیات کابل کشی و داکت کشی و قیمت گذاری آن آسان به نظر بیاید اما این کار بسیار پیچیده است و به موارد مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل برای محاسبه قیمت کابل کشی  و داکت کشی شبکه باید فاکتورهای بسیاری را در نظر گرفت که هر کدام در قیمت نهایی تاثیر گذار است. برای همین باید از متخصصین با تجربه و تحصیلکرده برای پروژه های پسیو کابل کشی و داکت کشی استفاده کرد. رعایت استانداردهای به روز جهانی و اصول کابل کشی برای حفظ ایمنی و نگهداری از شبکه بسیار حیاتی است.

در شرکت‌ ها، سازمان‌ ها و ارگان‌ هایی که شبکه سازمان آن ها مکانیزه باشد، کیفیت کابل کشی و داکت کشی شبکه اهمیت ویژه ‌ای در عملکرد مناسب و بی نقص سازمان ایجاد می ‌کند. شبکه اصولی و استاندارد اهمیت بالایی در یکپارچه سازی و استانداردسازی شرکت ایفا می‌کند و اگر در آغاز اجرا، به صورت غیر استاندارد انجام شود، در آینده، شرکت متحمل هزینه‌های سنگین خواهد شد. برای جلوگیری از چنین مواردی، حتما از افراد متخصص و کاربلد جهت کابل کشی و طراحی شبکه استفاده کنید.

کابل کشی شبکه

اجرت داکت کشی

داکت محفظه پلاستیکی است که بر روی دیوارها و ستون ها نصب می شود. معمولا جنس داکت از پی وی سی سخت به رنگ سفید است. معمولا از داکت به منظور قرار دادن کابل ها درون آن استفاده می شود. استفاده از داکت باعث نظم دادن به کابل ها شده و از آشفتگی آن ها جلوگیری می کند. داکت کشی در واقع نصب این داکت ها بر روی دیوارها و ستون های محل قرارگیری شبکه است. اجرت داکت کشی شبکه بر اساس نوع طول دیوارها و ستونها و گوشه های دیوار محاسبه می شود. از این رو اگر قسمتی که قرار است داکت کشی شود هرچقدر بیشتر انحنا و زاویه داشته باشد، اجرت داکت کشی آن نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

 

اجرت داکت کشی

اجرت کابل کشی

کابل های شبکه برای اتصال و انتقال داده ها و اطلاعات بین رایانه ها ، روترها ، سوئیچ ها و شبکه های فضای ذخیره سازی استفاده می شوند. این کابلها اساساً حامل یا رسانه ای هستند که داده ها از طریق آنها جریان می یابند. برای برقراری ارتباط در شبکه های کابلی از کابل کشی استفاده می شود. اما در شبکه های بیسیم نیاز به کابل کشی نیست و یا این که به حداقل کابل کشی نیاز است. اجرت کابل کشی نیز بر اساس نوع کابل ها، طول و محل قرارگیری آن ها بستگی دارد. البته هرچقدر میزان تجهیزات و تعداد نودها در شبکه بیشتر باشد در نرخ کابل کشی شبکه تاثیرگذار است.

قبل از هرگونه اقدام به نصب زیرساخت‌های شبکه و کابل کشی و داکت کشی، با توجه به بودجه مشتری به وی مشاوره داده خواهد شد و برآورد هزینه‌های اجرایی زیرساخت شبکه پسیو به مشتری اطلاع رسانی می‌شود.
به طور کلی قیمت‌گذاری داکت کشی و کابل کشی شبکه یک شرکت یا سازمان، به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع شبکه‌
  • گستردگی شبکه
  • تعداد نودها
  • ابعاد محل
  • نوع کابل کشی
  • و…

 

اجرت کابل کشی

هزینه کابل کشی و داکت کشی

تخمین قیمت کابل کشی و داکت کشی شبکه بسته با اینکه قرار است این پروژه کابل‌ کشی و داکت کشی و نصب ترانکینگ در چه حجم و مساحتی و بین چند واحد ساختمانی یا اداری و در چه مختصاتی نسبت به همدیگر انجام شود و همچنین چه تجهیزات سخت افزاری و نرم ‌افزاری برای راه ‌اندازی سیستم‌ های کاری کامپیوتری و تلفن‌ها و … نیاز است، محاسبه می ‌شود.

نحوه اجرای کابل ‌کشی پسیو شبکه

کارشناسان شبکه پیشگام رایانه با تکیه بر مهارت‌ ها و تجارب خود به دنبال جمع‌ آوری اطلاعات و طراحی نقشه کابل ‌کشی شبکه ، اقدام به اجرای حرفه ‌ای کابل کشی و ترانکینگ، داکت کشی شبکه و آرایش رک که از بخش‌های مهم نصب و راه ‌اندازی شبکه های رایانه ای محسوب می‌شوند، نموده و به کارفرما این اطمینان را می ‌دهند که شبکه‌ ای استاندارد، پرسرعت، با کیفیت و با کارائی بالا به آنها تحویل داده خواهد شد.

کابل کشی پسیو شبکه

اهداف کابل کشی شبکه

علاوه بر این‌ ها اینکه این کابل‌ کشی ‌ها و داکت‌ کشی های شبکه به چه‌ منظور و هدفی نصب و راه‌ اندازی می‌ شوند و قرار است چند سیستم کامپیوتری و دیوایس های جانبی شبکه های رایانه ای یا خط تلفن و دوربین مداربسته را فعال و به ‌همدیگر متصل کنند هم از عوامل موثر بر هزینه کابل کشی و داکت کشی هستند.

حتی اینکه میزان هزینه مورد نظر توسط مدیریت شرکت یا ساختمان برای این پروژه چقدر است یا برای نصب و راه ‌اندازی چه دستگاه تهویه و برودتی از چه مدل و برندی و برای چه تعداد اتاق و واحد قرار است کابل ‌کشی و داکت ‌کشی مربوطه انجام شود، می‌ تواند قیمت اجرت کابل کشی را بالا و پایین کند. مثل هر کار خدماتی دیگری در لیست قیمت دستمزد کابل کشی، جدای از این موارد باید هزینه‌ های مربوط به ایاب ‌و ذهاب تکنسین را هم در نظر داشته باشید که با احتساب فاصله جغرافیایی و زمان مورد نیاز برای رفت‌وآمد برای انجام کار محاسبه می ‌شود.

کابل های شبکه

کابل های شبکه یا Networking cables سخت افزار شبکه ای هستند که برای اتصال یک دستگاه شبکه به سایر دستگاه های شبکه یا اتصال دو یا چند رایانه برای اشتراک چاپگرها ، اسکنرها و غیره استفاده می شود. انواع مختلف کابل های شبکه ، مانند کابل کواکسیال ، کابل فیبر نوری و کابل های جفت تابیده ، بسته به لایه فیزیکی ، توپولوژی و اندازه شبکه استفاده می شود. دستگاه ها را می توان با چند متر (به عنوان مثال از طریق اترنت) یا مسافت تقریباً نامحدود (مثلاً از طریق اتصال اینترنت) را به هم متصل کرد.

نرخ کابل کشی شبکه

نرخ کابل کشی شبکه های کامپیوتری به عوامل گوناگونی بستگی دارد و بر اساس خدماتی که ارائه می شود متغیر است. کلیه خدمات کابل کشی شبکه جزو خدمات پسیو شبکه است. از این رو می توان نرخ کابل کشی شبکه را همزمان با لیست خدمات پسیو شبکه دریافت کنید. 

وقتی از سیستم کابل کشی اصولی و سازمان یافته استفاده کنید به دلیل اینکه از استانداردهای روز دنیا جهت ترسیم نقشه شبکه و طراحی و کابل کشی استفاده شده است در نتیجه شبکه ای استاندارد با کیفیت بالا را خواهید داشت و احتیاجی به تغییرات مداوم در طی عملکرد شبکه نخواهید داشت و در طول زمان هزینه ‌های نگهداری ناگهانی به سیستم شبکه وارد نمی‌شود. از همه مهمتر نرخ کابل کشی شبکه مدیریت می شود و می توان هزینه ها را کنترل کرد.

نرخ کابل کشی شبکه

انواع کابل کشی شبکه

  • کابل کشی شبکه از کف
  • کابل کشی روکار شبکه
  • کابل کشی شبکه فیبر نوری
  • کابل کشی شبکه پسیو
  • کابل کشی ساخت یافته

بهترین روش کابل کشی شبکه کدام است؟

خیلی مهم است که بدانید ساختار یک کابل کشی شبکه قوی، منسجم و پایدار به اجرای استاندارد آن وابسته است. نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری بلافاصله بعد از طراحی شبکه صورت می‌گیرد، که برای اجرای بی نقص آن پیشنهاد می‌شود حتما از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در زمینه کابل کشی شبکه و داکت کشی و نصب ترانکینگ استفاده کنید.

عدم تجربه و مهارت کافی در طراحی و کابل کشی شبکه های رایانه ای مشکلات بسیار بزرگ و هزینه‌ های مالی سنگینی را به سازمان شما تحمیل خواهد کرد. همچنین بعد از اجرای بی کیفیت شبکه، مسئول IT شرکت نمی‌تواند به راحتی به مدیریت شبکه بپردازد و هزینه های پشتیبانی و نگهداری شبکه افزایش پیدا می کند. 

قیمت کابل کشی شبکه و داکت کشی چقدر است؟

قیمت کابل کشی شبکه و داکت کشی شبکه های رایانه ای متناسب با موارد مختلفی تعیین می‌شود. هزینه کابل کشی و داکت کشی شبکه های کامپیوتری در ساختار شبکه به چند عامل زیر بستگی دارد:

  • حجم پروژه کابل کشی و داکت کشی 
  • تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری موردنیاز جهت راه‌اندازی 
  • میزان هزینه موردنظر توسط مدیریت شرکت

قیمت کابل کشی شبکه

مزایای داکت کشی و ترانکینگ

داکت و ترانکینگ امروزه از وسیله‌ هایی هستند که در ساختمان ‌سازی مدرن برای جمع کردن کابل ها استفاده می‌ شود. کاربرد داکت کشی و ترانکینگ، جلوگیری از تجمع سیم ‌ها و کابل‌ ها در ساختمان است. برای اینکه کابل‌ها و سیم‌های شما آسیب نبیند، حتما از داکت کشی و ترانکینگ استفاده کنید که علاوه بر زیبایی باعث امنیت خاطر شما خواهد بود.


در دنیای مدرن امروز، استفاده از انواع داکت  و ترانکینگ در مدل‌ها و سایزهای مختلف و برای استفاده در مکان‌های متفاوت و در داخل ساختمان افزایش چشمگیری داشته است. داکت کشی و ترانکینگ در مقایسه با سایر روش‌ها، آسان‌تر اجرا می‌شود.

قیمت داکت کشی شبکه

انواع داکت کشی

  • داکت شیاردار 
  • داکت پارتیشن‌دار
  • داکت قرنیزی
  • داکت کف خواب یا زمینی

ترانکینگ چیست؟

محصول تخصصی‌تر داکت، ترانکینگ است. ترانکینگ به شکل محفظه ‌ای در بسته و  جهت انتقال سیم ‌های برق مخصوصا جریان‌های فشار ضعیف استفاده می‌شوند و چون در معرض دید مستقیم هستند، برای پوشش آنها از رنگ‌های متنوعی (بیشتر سفید) استفاده می‌شود، که علاوه بر زیبایی حس خوب امنیت را به شما القا نماید.

مزایای ترانکینگ نسبت به داکت چیست؟

ترانکینگ قابلیت عبور تعداد کابل‌های بیشتری را نسبت به داکت دارند. همچنین قابلیت نصب پریز برق و شبکه را دارا می باشند همچنین از نظر جنس کیفیت بالاتری نسبت به داکت دارند و همچنین زیبایی بیشتری را به محیط شما می بخشند.

لیست قیمت خدمات پسیو شبکه

می توانید با استفاده از فایل پی دی اف لیست خدمات پسیو کابل کشی و داکت کشی شبکه را مشاهده کنید و برای دریافت قیمت تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت کابل کشی پیشگام رایانه

اجرت کابل کشی شبکه

برای استعلام نرخ قیمت و هزینه داکت کشی و کابل کشی شبکه های کامپیوتری می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید. تیم فنی ما آماده ارائه هرگونه مشاوره به شما عزیزان است. سعی ما بر آن است تا اجرت کابل کشی و تراک کشی شبکه را با قیمت بسیار مناسب و بر اساس بودجه شما معین کنیم.

برچسب ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.