خدمات سیستم شبکه

خدمات سیستم شبکه های کامپیوتری

خدمات سیستم شبکه های کامپیوتری یکی از سرویس های شرکت پیشگام رایانه است که به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. اگر در شبکه کابلی و یا بیسیم خود به مشکل برخورد کنید، بلافاصله مشکلات شما به وسیله تیم فنی پیشگام رایانه حل خواهد شد. بازدیدهای دوره ای و انواع سرویس های سیستم ها شبکه این امکان را می دهند که بروز چنین مشکلاتی به حداقل برسند. 

در صورت نیاز به دریافت خدمات سیستم های شبکه کامپیوتری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات سیستم شبکه های کامپیوتری می پردازیم. شما عزیزان می توانید کلیه خدمات شبکه های کامپیوتری را به ما بسپارید.

خدمات سیستم شبکه

شبکه های کامپیوتری دارای یک سیستم منسجم و کارآمد است که بر اساس توپولوژی های مختلفی پیاده سازی می شود. شبکه های کامپیوتری به طور کلی به دو صورت کابلی و بیسیم ایجاد می شوند. هر کدام از این روش های اتصال مزایا و معایب خاص خود را دارد که بر اساس نیاز کارفرما پیاده سازی می شود. 

شبکه های رایانه ای از تعداد بیشماری از برنامه ها و خدمات مانند دسترسی به شبکه جهانی وب ، فیلم دیجیتال ، صدای دیجیتال ، استفاده مشترک از سرورهای برنامه و ذخیره سازی ، چاپگرها و دستگاه های نمابر و استفاده از برنامه های ایمیل و پیام فوری و غیره تشکیل شده اند.

خدمات سیستم شبکه های کامپیوتری

خدمات شبکه چیست؟

خدمات شبکه قابلیتی است که عملکرد شبکه های کامپیوتری را تسهیل می کند. به طور معمول توسط یک سرور (که می تواند یک یا چند سرویس را اجرا کند) و بر اساس پروتکل های شبکه در لایه برنامه در مدل اتصال سیستم های باز (OSI) شبکه ارائه می شود. خدمات شبکه ای که شرکت های متخصص شبکه ارائه می دهند، شامل پشتیبانی و نگهداری شبه و مدیریت و سرویس آن می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند از خدمات شبکه شرکت های متخصص در حوزه بهره ببرند. بازدیدهای دوره ای ، نصب و راه اندازی و تعمیرات شبکه برخی از فعالیت هایی است که می توانند به صورت خدمات دریافت کنند.

انواع شبکه کدامند؟

شبکه رایانه ای به طور عمده چهار نوع است:

  • LAN (شبکه محلی)
  • PAN (شبکه منطقه شخصی)
  • MAN (شبکه منطقه شهری)
  • WAN (شبکه گسترده منطقه)

خدمات سیستم شبکه های کامپیوتری

پیشگام رایانه خدمات اداری و پشتیبانی شبکه ای را به مشاغل بزرگ و کوچک ارائه می دهد. ما سیستم ها و شبکه های فناوری اطلاعات شما را طراحی ، پیاده سازی و نگهداری می کنیم. شرکت پیشگام رایانه فناوری اطلاعات را برای تجارت شما ایجاد می کند تا در حین انجام امور روزانه خود بتوانید بر نقاط قوت اصلی خود تمرکز کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید. امنیت شبکه شرکت یک نکته مهم است و یکی از نقاط اصلی است. پیشگام رایانه خدمات امنیت شبکه را به صورت تخصصی به مشتریان گرامی خود ارائه می دهد. برای اینکه شبکه و سرورهای شما به خوبی کار کنند ، پس از ایجاد زیرساخت IT برای فعالیتهای تجاری خود ، می توانید برای مدیریت مداوم و پشتیبانی سیستم IT که ممکن است لازم داشته باشید ، به ما اعتماد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.