• Home
  • پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه

پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه

پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه

پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه

یکی از خدمات اصلی پشتیبانی شبکه در شرکت پیشگام رایانه، پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه های کامپیوتری است. شرکت پیشگام رایانه از شرکت ها پیش رو و با سابقه در زمینه خدمات و پشتیبانی شبکه است و می تواند به صورت دوره ای و تخصصی از اطلاعات مهم شما پشتیبان و یا بکاپ مناسب تهیه کند. پیشگام رایانه از شرکت های معتبر در زمینه خدمات پشتیبانی شبکه در تهران است که با سابقه طولانی توانسته است به مشتریان بسیاری خدمات ارائه کند. در صورت نیاز به پشتیبانی دائمی و موقت شبکه های کامپیوتری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید.
در حالی که بسیاری از مشاغل معمولاً به انجام کارهای معمول نگهداری مانند پشتیبان گیری از داده ها اولویت کمی می دهند ، تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم کسب و کار شما می تواند در بازیابی اطلاعات از دست رفته به دلیل خرابی جدی یا حیاتی شبکه ضروری باشد. اطمینان از برنامه ریزی ، نظارت و تأیید تمام نسخه های پشتیبان از اجزای اصلی شبکه و دستگاه ها ، بازیابی شبکه یا اجزای جداگانه شبکه را پس از خرابی سخت افزار یا نرم افزار آسان تر و سریع تر می کند.
 
پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه

پشتیبان گیری

خدمات شبکه، پشتیبان گیری از داده ها عملیاتی برای کپی یا بایگانی فایل ها و پوشه ها به منظور امکان بازیابی آنها در صورت از دست رفتن اطلاعات است. از دست دادن داده ها می تواند به علت های مختلفی اتفاق بیافتد. از ویروس های رایانه ای گرفته تا خرابی های سخت افزاری در ایجاد پرونده های فاسد ، آتش سوزی ، سرقت و غیره از جمله مواردی هستند که می تواند اطلاعات را از بین ببرند. پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه کمک می کند که یک نسخه پشتیبان از اطلاعات داشته باشید و در صورت بروز مشکل اطلاعات از درست رفته را بازیابی کنید.
از اطلاعات مهم باید حداقل یک بار در هفته پشتیبان تهیه شود ، اما ترجیحاً اگر هر بیست و چهار ساعت این کار انجا شود بهتر است. پشتیبان گیری ها از اطلاعات می توانند به صورت دستی یا خودکار انجام شوند. شرکت های پشتیبان شبکه نرم افزار خودکاری را در دسترس دارند که می تواند از داده های شما در یک زمان مشخص از روز یا هفته پشتیبان تهیه کند. اما این کار می تواند به صورت دستی نیز صورت بگیرد و اطلاعات یکبار بررسی شوند و از سلامت آن ها اطمینان حاصل شود.
پشتیبان گیری

گرفتن بکاپ از راه دور

شاید بزرگترین مزیت پشتیبان گیری وگرفتن بکاپ منظم از راه دور داده های شبکه، قابلیت اطمینان زیاد آن باشد. پشتیبان گیری از راه دور می تواند به صورت خودکار و روزانه انجام شود ، یا حتی می توانید از داده های خود در یک زمان مشخص پشتیبان تهیه کنید. بعلاوه ، از آنجا که این کار از طریق اینترنت انجام می شود، شما همیشه قادر خواهید بود هر فایلی را که نیاز دارید به سرعت بازیابی کنید.
از مهمترین مزیت های آن این است که یک نسخه از اطلاعات شما در خارج از شرکت شما نگهداری می شود و در صورت بروز مشکلات فیزیکی از قبیل آتش سوزی یا سرقت، شما یک پشتیبان از اطلاعات خود در جای دیگر دارید.

پشتیبان گیری از داده ها

دلیل اصلی پشتیبان گیری از اطلاعات ذخیره فایلهای مهم در صورت خرابی سیستم یا خرابی دیسک سخت است. اگر نسخه های پشتیبان اصلی منجر به خرابی داده ها یا خرابی هارد دیسک شوند ، باید نسخه پشتیبان تهیه کنید. تهیه نسخه پشتیبان اضافی از اطلاعات و داده های شبکه در صورت بروز بلایای طبیعی یا توسط عوامل انسان ضروری است. این کار به شما کمک می کند تا از اطلاعات خود همیشه یه نسخه داشته باشید و بتوانید دیتای خود را بازیابی کنید.
 

پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ارائه‌ی راهکارهای پشتیبان‌گیری اطلاعات Backup Solution بی شک اطلاعات، یکی از ارزشمندترین دارایی‌های سازمان‌ها و کسب و کارهای امروز است و نگرش اصولی مدیران به این موضوع، دغدغه حفاظت از این دارایی‌ها را در ذهن آنها ایجاد خواهد نمود. نتایج تحقیقات انجام شده، بیانگر این واقعیت است که سالانه نیمی از کاربران کامپیوتر، اطلاعات خود را به اشکال مختلف از دست می دهند. بروز نقص در تجهیزات ذخیره سازی داده‌ها، خطاهای انسانی، سرقت کامپیوترها، حملات ویروسی و خطاهای نرم‌افزاری و نیز حوادثی نظیر آتش سوزی و زلزله، از شایع ترین عوامل تخریب و از دست دادن اطلاعات و داده‌های کامپیوتری و دیجیتال است.

متخصصین ما به منظور حفاظت از داده‌ها و سیستم‌های کامپیوتری مجموعه شما، خدمات تخصصی زیر را ارائه می نماید:

    • طراحی و پیاده‌سازی و مانیتورینگ ،روال‌های تهیه نسخه‌های پشتیبان از داده‌های دیجیتال
    • ارائه روش‌های پشتیبان‌گیری Online و Offline
    • ارائه روش‌های ذخیره‌سازی اطلاعات بر بستر فضاهای ذخیره سازی SAN،DAS،NAS

EMC،HP،Hitachi،QNap

    • پشتیبان‌گیری و بازیابی، پیکربندی سیستم عامل‌ها و نرم‌افزار‌های کاربردی و سخت‌افزار‌های شبکه

SolarWinds, ManageEngine

    • پشتیبان‌گیری و بازیابی پایگاه‌های داده

Rman

    • پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌ها و اطلاعات حساس کاربران شبکه

Symantec Backup Exec, Acronis

    • پشتیبان‌گیری و بازیابی سیستم عامل‌ها و ماشین‌های مجازی

Acronis, Veeam

  • آزمایش نسخه‌های پشتیبان از لحاظ یکپارچگی و کارایی

جهت دریافت مشاوره رایگان و یا اطلاع از تعرفه خدمات نصب شبکه و دریافت پیش فاکتور، با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن ۵۷۸۰۱۰۰۰ در ارتباط باشید.داده ها

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.