خدمات کامپیوتر در تهران

خدمات کامپیوتر در تهران

مقدمه خدمات کامپیوتر

از آنجایی که بیشتر امور اداری و شرکتی توسط لپ تاپ‌ها و کامپیوترها انجام می‌شود، برخورداری از خدمات کامپیوتر مناسب اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد. وابستگی انجام خدمات به کامپیوترها سبب شده است که  هرگونه خرابی یا بروز مشکل در کامپیوتر، سبب وقفه در کار شود. بنابراین برای جلوگیری از هدر رفتن زمان و استفاده مجدد از کامپیوتر، لازم است تعمیرات کامپیوتر خود را به یک شرکت معتبر بسپارید. در این مطلب درباره این موضوع صحبت کرده و به شما می‌گوییم چرا پیشگام رایانه، بهترین انتخاب برای این کار است.

خدمات و پشتیبانی کامپیوتر شامل چه چیزهایی می‌شود؟

از جمله خدماتی که می‌توانید برای کامپیوترتان دریافت کنید، عبارتند از:

  • نصب انواع سیستم عامل و نرم افزار های عمومی
  • ویروس یابی
  • ریکاوری اطلاعات
  • بررسی، عیب یابی و تعمیرات سخت افزار
  • انجام سرویس سخت افزار به صورت دوره‌ای
  • نصب نرم افزارهای تخصصی
  • بک آپ گرفتن از اطلاعات مالی و اداری
  • و…

تعمیرات کامپیوتر در محل

بسیاری از شرکت‌ها فرصت کافی برای بردن کامپیوتر به محل تعمیرات را ندارند؛ بنابراین ترجیح می‌دهند که تعمیرات را در محل انجام داده و به این ترتیب در زمان خود صرفه جویی نمایند. همچنین عده زیادی به علت ترس از لو رفتن اطلاعات شخصی، ترجیح می‌دهند تعمیرات کامپیوتر در محل و در جلوی چشم خودشان انجام گیرد. بنابراین بهره مندی از خدمات شرکتی که خدمات کامپیوتری در محل و به طور بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد، امتیاز بسیار ویژه‌ای است.

انجام تعمیرات در محل به این صورت خواهد بود که ابتدا تمامی اجزای سخت افزاری بررسی شده و مشکلات احتمالی رفع خواهند شد. پس از آن مشکلات نرم‌افزاری مورد بررسی قرار می‌گیرند و از آنجایی که این گونه مشکلات رایج‌تر هستند، بسیاری از ایرادات کامپیوتر در این مرحله رفع خواهند شد.

لازم است بدانید که انجام ندادن به موقع سرویس، به روزرسانی، و تعمیرات کامپیوتر، سبب بروز مشکلات بزرگتری خواهد شد که  برای رفع آنها ملزم به پرداخت هزینه بسیار بالاتری خواهید بود.

یک شرکت تعمیرات کامپیوتر، چه کارهایی انجام می‌دهد؟

شرکت‌های تعمیرات کامپیوتر به شما کمک می‌کنند در صورت خرابی سیستم، خیلی زود مشکلات مربوط به آن را رفع کنید. با وجود این یکی از کارهای مهم دیگری که توسط این شرکت‌ها انجام می‌شود، بررسی دوره‌ای کامپیوترها، برای جلوگیری از بروز مشکل و یا رفع زودهنگام مشکلات کنونی است.

 با انجام این کار، کامپیوترها مدت بیشتری آماده به کار بوده و زمان کارمندان و شرکت شما  هدر نمی‌رود.

این امر به ویژه برای کسب و کارهایی اهمیت دارد که وابستگی زیادی به کامپیوتر داشته

و در صورت خرابی آن با مشکلات کاری بسیار زیادی مواجه خواهند شد.

بنابراین اگر شما نیز صاحب یک کسب و کار هستید، بهتر است به فکر بازدیدهای دوره‌ای از کامپیوترهای شرکتتان باشید. با انجام چنین کاری با صرف کمترین هزینه، از خرابی کامپیوترها و هدر رفتن زمان جلوگیری خواهید کرد.

پیشگام رایانه در این مسیر در کنار شما است. این شرکت دارای ۲۱ سال سابقه فعالیت درخشان در حوزه انفورماتیک ، پشتیبانی شبکه ، نگهداری شبکه ، پسیو شبکه بوده و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای جلوگیری از بروز مشکلات و یا رفع مشکلات کنونی سیستم‌های خود، بر دانش متخصصان این شرکت تکیه کرده و خیالتان از بابت همه مسائل انفورماتیک شرکت‌تان راحت باشد.

 

برچسب ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.