تعمیر سیستم های کامپیوتری

تعمیر سیستم های کامپیوتری

سیستم های کامپیوتری در صورت مشکل و خرابی نیاز به تعمیرات و مراقبت دارند. برای تعمیر سیستم های کامپیوتری نیاز است که یک فرد یا شرکت مسئول خدمات شبکه های کامپیوتری در سازمان ها و شرکت ها شود. برای شرکت هایی که نیاز مداوم به سرویس و نگهداری سیستم های کامپیوتر دارند باید یک فرد متخصص را استخدام کنند و یا با یک شرکت پشتیبانی شبکه قرارداد امضا کنند.

تعمیر سیستم های کامپیوتری

با پیشرفته شدن دنیا و تجهیزات شبکه، خدمات کامپیوتر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. امروزه بیشتر کارهای سازمان ها به وسیله لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی انجام می شود. خدمات کامپیوتر آنقدر گسترده شده است که بدون تکنولوژی عملا کار سازمان ها با اخلال مواجه می شود. یکی از مشکلاتی که عموما این سازمان ها با آن درگیر هستند، خرابی کامپیوترها و تجهیزات شبکه است. اگر با مشکلات خرابی سیستم های کامپیوتری زیاد مواجه می شوید نیاز به خدمات شبکه و کامپیوتر از یک شرکت مختصص دارید.

در صورت نیاز به دریافت خدمات و یا مشاوره در خصوص تعمیرات سیستم های کامپیوتری می توانید با شماره 02157801000 تماس حاصل فرمایید. ما در پیشگام رایانه به صورت تخصصی به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری شبکه و کامپیوتر می پردازیم. شما عزیزان می توانید کلیه خدمات شبکه های کامپیوتری را به ما بسپارید.

تعمیرات سیستم های کامپیوتری

تعمیر کامپیوتر چیست؟

تعمیر رایانه فرآیند شناسایی ، عیب یابی و حل مشکلات و مشکلات موجود در رایانه معیوب است. تعمیر کامپیوتر زمینه گسترده ای است که شامل بسیاری از ابزارها ، تکنیک ها و روش های مورد استفاده برای تعمیر سخت افزار کامپیوتر ، نرم افزار یا مشکلات شبکه / اینترنت است.

به شخصی که کامپیوتر را تعمیر می کند چه می گویید؟ تکنسین تعمیر رایانه شخصی است که کامپیوترها و سرورها را تعمیر و نگهداری می کند. مسئولیت های این تکنسین ممکن است شامل ساخت یا پیکربندی سخت افزار جدید ، نصب و به روزرسانی بسته های نرم افزاری و ایجاد و نگهداری شبکه های رایانه ای باشد.

انواع تعمیر و نگهداری کامپیوتر چیست؟

چهار نوع نگهداری نرم افزار وجود دارد:

  • تعمیر و نگهداری نرم افزار اصلاحی
  • تعمیر و نگهداری نرم افزار تطبیقی
  • تعمیر و نگهداری نرم افزار بی نقص
  • نگهداری نرم افزار پیشگیرانه

تعمیر رایانه

تعمیر کامپیوتر توسط یک تکنسین متخصص تعمیر کامپیوتر انجام می شود. به طور معمول ، یک خطای سخت افزاری نیاز به بررسی فیزیکی رایانه و آزمایش ناهنجاری ها دارد تا بتوان مشکل ایجاد شده را رفع نمود. اجزای مشکوک مانند حافظه دسترسی تصادفی (RAM) ، دیسک سخت ، منبع تغذیه یا درایو نوری ممکن است به صورت جداگانه بررسی ، عیب یابی یا در صورت شناسایی خطا جایگزین شوند. این امر معمولاً برای جداسازی و مونتاژ مجدد رایانه به تجهیزات و لوازم جانبی خاصی نیاز دارد.

مسائل مربوط به تعمیر رایانه مبتنی بر نرم افزار معمولاً به پیکربندی یا به روزرسانی سیستم عامل (سیستم عامل) ، برنامه های نصب شده ، ویروس ها و سایر خدمات نرم افزاری مربوط می شود. به همین ترتیب ، تعمیر رایانه برای مشکلات شبکه و اینترنت به رایانه امکان استفاده کامل از خدمات شبکه موجود را می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس : مرزداران ( بین یادگار امام و آریا فر) - خیابان نارون - نبش کوچه سپهر چهارم - پلاک ۲ - واحد ۴

تلفن : 1000 5780 – 021

فکس : 57801000 – 021  داخلی صفر

کدپستی : 1463857563

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.